Aviseringar
Rensa alla

Vem är din favorit-UM:are?


Ämnesstartare

Budolicious:

Känner nog alla som jag annars skulle klassa som mina favoriter.

coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

vet att det finns fler mmmm

du är på min lista också[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

lla

Hjärtlös:

du är på min lista också [love]


   
SvaraCitera
Paseo

Hjärtlös:

du är på min lista också

[love]

oatsreuvaue:

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ari, det är mannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

pmr

[blush][love] du finns på min lista med, i toppen!

onT; Är ju som sagt omöjligt att peka ut en enda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nemen, utan inbördes ordning och med dispens för glömska är det väl:

Time
Budo
Ceka
Mynona
Paseo


   
SvaraCitera
mynona

Favorit är ju omöjligt att nämna, man gillar ju folk på olika vis. Men: det finns folk som säger många snälla ting till mig som jag inte kan undgå att få en välvillig attityd till; och det finns även folk med vilka jag har trevliga konversationer via pm. De kan känna sig träffade och utpekade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

try 20 då!

hahah försökte, det gick inte heller. [blush][sad]


   
SvaraCitera
Paseo

PurpleMusicRain:

du finns på min lista med, i toppen!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har flera ågu svårttt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply
WBC
honolulu
framtidskon
jungman


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker personligen om isola för att hon är UMs självutnämnda bittertant och jag älskar att damen klagar på sin ålder fast hon bara är ett par ynka år äldre än mig.

Mynona för att hon skriver så otroligt vackert och sammanhängande och verkar klok och snäll, som ett perfekt exempel på den typ av människa jag önskar jag alltid omgav mig med.

Budo för att han är en gosebjörn och alltid hör av sig fastän jag inte orkar prata och skyller på att han är orolig att jag ska glömma honom. [love]

Dazed för att han är cool.

Nachac för att han är Nachac och för att jag helt enkelt inte riktigt kan annat än att ge en eloge åt folk som erbjuder mig oxfilé helt på random.

Åtta för att han är en fantastisk människa IRL och får mig att skratta så jag börjar oroa mig för läckage.

Penstrokes av samma anledning fastän jag typ bara videochattat med honom på tiny.

Geiger för att jag älskar djurrättskämpar.

Honolulu för att den bruden är så jävla kickass.

Zymba för att hon och jag ska äta croissanter i Paris när vi pluggar i centraleuropa. Och för att hon är så sjukt rar och gosig och man vill bara ta hem henne och göra henne till en trofébästis.

WBC för att jag inte har en aning om vad han heter på UM nuförtiden eller om han ens är kvar men om jag inte nämner honom så kommer han säkert skälla på mig och det vill jag inte. Fast nu kommer han skälla på mig för att jag inte vet om han ens finns här på sidan mer. Så jag blir ju utskälld i vilket fall. Satan.

Säkert många fler ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

ycker personligen om isola för att hon är UMs självutnämnda bittertant och jag älskar att damen klagar på sin ålder fast hon bara är ett par ynka år äldre än mig.

snällt att du nämner mormor tacktack
är väl mest happi nuförtin


   
SvaraCitera
time
 time

isola:

är väl mest happi nuförtin

Ska ge dig ett jättestort leende på bilden jag tecknar så du inte kan annat än att vara glad!!!

Insåg nu att jag har bedömt lite orättvist. Du fick ju massa pluspoäng av att du roar mig på facebook också. Jag har inte bedömt efter bara UM. Du har ju en klar fördel här [cry]


   
SvaraCitera