Aviseringar
Rensa alla

Vem är din Nemesis?


Ämnesstartare

<allmänbildning>Nemesis var den grekiska gudavärldens hämndgudinna under antiken. Numera används begreppet snarare som en synonym till ärkefiende, vanligen för att antyda att denne är av det illvilligare slaget.</allmänbildning>

Alla coola katter har givetvis en alldeles egen nemesis. Vem är din?

För trådens allmänintresse så får det gärna röra sig om en känd person, eller innehålla en spännande historia om vad denne gjort dig, eller kanske en plan för hur du ska hämnas på den jäveln som hoppade på ditt sandslott när du var fyra år.

Min personliga nemesis heter Allan Susser, är kock och har skrivit The Great Mango Book. Jag hatar honom. Jag ska bli mangoexpert och skriva en bok vid namn The Greatest Mango Book och skicka honom ett exemplar. Efter att jag sett till att hans liv ligger i spillror.

Hatar honom.

Bifogar en video där han tramsar runt med mangos så att ni vet hur han ser ut. Om någon av er någon gång stöter på herr Susser så är det er uppgift att klubba honom till döds med ett trubbigt föremål.


   
Citera
Ämnesstartare

Johan, en dag då fan ska han få se på helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Johan, en dag då fan ska han få se på helvete.

Vilken Johan, och vad har han gjort dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans namn är förbjudet att uttala eftersom it gives me the creeps. Han har förstört en hel del av mitt sexliv och har säkerligen rubbat min syn på sex för all framtid.
Eller? Den jäveln ska få spö en dag i vilket fall.

Sen har vi min mor. Men henne gör vi ingenting med eftersom det bara är synd om henne. Vi inväntar bara ett förlåtande och en eventuell moderlig kram.

[smile]


   
SvaraCitera

inte säkert, men min flickvän/mitt ex kan vara/bli min nemesis... Det senaste året har hon berövat mej tillfällen att ha sex, ikväll på telefon berättade hon om sina framtidsplaner som inte hade nån tid för mej, vilket jag påpekade, då blev hon sur och började glappa väldigt mycket. då tog jag tillfället i akt och berättade hur länge jag varit trött på vårt förhållande. precis när hon skulle börja fråga ut mej dog min telefon... så det är semi-slut. drygt 1 års sexförbrukning!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

v...v....vvvvvvolllll....ll.derMORNRRT
han skrämde mig på de vises sten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar jan björklund. mycket. ifall jag någonsin träffar den jäveln kommer jag att hyvla hans ansikte med en osthyvel och dra ut hans tänder så att man slipper se hans löjliga glugg. lätt värt 5 år i fängelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reichsfuhrer Beatrice Ask.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Reichsfuhrer Beatrice Ask.

Samt hennes företrädare den avskyvärde Thomas Bodström [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag hatar jan björklund. mycket. ifall jag någonsin träffar den jäveln kommer jag att hyvla hans ansikte med en osthyvel och dra ut hans tänder så att man slipper se hans löjliga glugg. lätt värt 5 år i fängelse.

Han är min nästan-nemesis! Väntar ivrigt på dagen då en missförtroendeförklaring riktas mot honom och han ersätts med en charmig amfetaminmissbrukare, alternativt en normalbegåvad chimpans. Säker på att de båda skulle sköta jobbet fantastiskt mycket bättre.

Jag saknar Lars så mycket [sad]

Image

Edit: Han lär nog hålla till i valstugorna inför nästa val. Just sayin'.

Dåren:

Den jäveln ska få spö en dag i vilket fall.

Mörk gränd, järnrör, knäskålar. Vill inte säga mer, vågar inte uppmana till lagbrott på forumet [blush]

Mintyp:

inte säkert, men min flickvän/mitt ex kan vara/bli min nemesis...

Det hela låter drygt. Har hon en snygg syster som du kan ligga med? Det vore en utmärkt hämnd [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Mörk gränd, järnrör, knäskålar. Vill inte säga mer, vågar inte uppmana till lagbrott på forumet

Hjälper du mig att hålla fast? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Hjälper du mig att hålla fast?

Kanske, men om någon frågar så var det inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Kanske, men om någon frågar så var det inte jag.

Pf, givetvis inte. [shake]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Har hon en snygg syster som du kan ligga med?

Hon har en lillebror... Bättre hämnd?[cool]


   
SvaraCitera