Aviseringar
Rensa alla

Vem är du?


Ämnesstartare

Ja jag undrar över ni andra här, man har inte ens en aning om Du är en tjej eller kille. Åtminstone är det så med vissa användare som inte har en bild på sig själv eller har en bild som inte säger något om en själv.

vissa har har visat en bild på sig själv så då har man ju koll på det, t.ex. en ny användare här Sandor som är en tjej.

Med mig så har jag en udda bild på mig själv men jag gillar inte att ta bild på mig själv och det fick duga.

Jag har fått höra vissa personers röster så då har jag en aning om de är kille eller tjej om jag nu var osäker över det, sen är jag väldigt nyfiken över hur folk ser ut och hur de låter men sådan är jag 🙂

om man har lust och känner sig tilräckligt modig att våga ta en bild på sig själv vore jätte kul 🙂


   
Citera
mera
 mera

kolla i "hur ser ni ut#2" tråden annars 🙂


   
SvaraCitera

vfr ska du veta om personen e kille lr tjej?


   
SvaraCitera

ändå rätt oviktigt¿


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe

vissa har har visat en bild på sig själv så då har man ju koll på det, t.ex. en ny användare här Sandor som är en tjej.

Troll*


   
SvaraCitera

Jag är jag. Varsågod.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Troll*

Det bror på hur man menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:
kolla i "hur ser ni ut#2" tråden annars 🙂

Ska göra det 🙂

sicce:
vfr ska du veta om personen e kille lr tjej?

Ja varför inte?

nöbby:
Jag är jag. Varsågod.

Tack du 🙂 jag vet att du är en tjej iaf för jag hörde när ta sa något på en tråd där man skulle prata, har hört din röst iaf 🙂


   
SvaraCitera

Om 5 månader kommer en före-och-efter bild på mig i bikini!


   
SvaraCitera

Vad tror du jag har för kön? :p


   
SvaraCitera

JAg har inget och dölja , har nog det snyggaste håret av alla profilbilder här på UM,lol 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:
Om 5 månader kommer en före-och-efter bild på mig i bikini!

Nämen oj, redan då? jag trodde du skulle ladda upp en bild dig i bikini nu när det är vinter och kallt på badstranden. (troll) (tänkte när jag läste de som en komiker i paraj pratar som arga snickaren och så, du kanske vet)

Aaron:
JAg har inget och dölja , har nog det snyggaste håret av alla profilbilder här på UM,lol 

Ja du, det har man ju olika åsikter om men det passar nog dig, jag vet inte rikigt.


   
SvaraCitera

Det är jag som är döden, jag har kommit för att hämta dig. Jag har länge vandrat vid din sida

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
Det är jag som är döden, jag har kommit för att hämta dig. Jag har länge vandrat vid din sida 

Jaha, när ska du komma isf? jag vill dock inte dö nu men asso ja du kommer inte kunna ta mig vi ska ju spela schack först? du är väll bra på schack?


   
SvaraCitera