Aviseringar
Rensa alla

Vem är du?


Ämnesstartare

Brukar du komma i tid eller är du den där som  ramlar in en halvtimme sent? 
Jag har länge haft stora problem med att komma i tid men har nu bättrat mig lite grand.
Detta är ett stort problem för många och det tas det inte tillräckligt med hänsyn till känner jag. Jag använde först "tidsoptimist" i denna poll men ändrade mig då det ger en rätt dålig klang.
Och ja, det är självklart skillnad på att verkligen försöka och att med flit planera att komma sent.


   
Citera
Kudhos

isola: Punktliga Pia

Kommer alltid i tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Jag har länge haft stora problem med att komma i tid

hur är det ett problem?? :s 

isola: Punktliga Pia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hur är det ett problem?? :s

Vadå hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vadå hur?

ja att du kommer i tid 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ja att du kommer i tid 

Problemet är ju att jag har jättesvårt med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Problemet är ju att jag har jättesvårt med det

skrev du fel då? 


   
SvaraCitera

Är nog 50/59


   
SvaraCitera
mynona

Jag har enorma ångestladdade problem med att komma i tid om det handlar om en tid där jag ska stiga upp ur sängen kort innan jag ska hinna i tid till något. Det kanske hänger samman med mina sömnproblem. Stämmer jag träff med någon/ska hinna till något klockan 20.00 på kvällen har jag större problem att hinna i tid, men ska jag hinna till något 11.30 så gör jag bäst i att dygna. Jag brukar dygna för att hinna i tid när jag ska till något kl 07.00


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Punktliga Pia

Kommer alltid i tid. Har jag en date och tjejen kommer mer än 15 minuter för sent och hon inte ringt och gett en skälig förklaring till förseningen så drar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid i tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

skrev du fel då? 

Nä men det kan ju misstolkas ser jag nu.

mynona:
Jag har enorma ångestladdade problem med att komma i tid om det handlar om en tid där jag ska stiga upp ur sängen kort innan jag ska hinna i tid till något. Det kanske hänger samman med mina sömnproblem. Stämmer jag träff med någon/ska hinna till något klockan 20.00 på kvällen har jag större problem att hinna i tid, men ska jag hinna till något 11.30 så gör jag bäst i att dygna. Jag brukar dygna för att hinna i tid när jag ska till något kl 07.00

Känner igen det där. Mest kanske för att jag vill hinna äta lunch hemma. Beror på när jag ska iväg iof men det var x antal år sedan jag kunde gå upp ur sängen och sedan vara utanför dörren fem min senare. Så provocerande när folk klarar av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR: nt och hon inte ringt och gett en skälig förklaring till förseningen så drar jag.

Anmäl

Citera

Ja man hör ju av sig. Så många "Åh uhuh jag sitter på bussen förlåt", "Haha ja.. jag ska vara där kl x och klockan är ju kl y..." & Åh uhu är sen förlåt"-sms  jag sänt i mina dar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja man hör ju av sig. Så många "Åh uhuh jag sitter på bussen förlåt", "Haha ja.. jag ska vara där kl x och klockan är ju kl y..." & Åh uhu är sen förlåt"-sms jag sänt i mina dar.

Sedan kan ju hon onekligen ha legetima skäl till förseningen som i vintras när bussen hon skulle komma med körde i diket i halkan och bussbolaget var tvungen att beställa en ny buss och tjejen kom fyra timmar för sent. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kom igen, har jag bara en enda bundsförvant här :((( 


   
SvaraCitera