Aviseringar
Rensa alla

Vem är du?


Ämnesstartare

Vill veta vad det är för folk på denna sida så skriv gärna lite om dig själv. 🙂 (ålder, utseende, intresse osv) skriv vad du vill om dig själv.

 Fråga gärna frågor till folket!


   
Citera
Ämnesstartare

C C******* T** L*****

Gillar; historia, preppykläder, museum, NHL, tv-spel, gym (när det går bra), alpresor, historiska resor, släktforskning, knulla, house, heraldik, teater/film/tv, friluftsliv, segling, dokumentärer, pengar.

skall plugga juristprogrammet men ligger bara och blajjar på UM istället för att komplettera klart mina sista gymnasiekurser. är wannabe adlig.

PEACE OUT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en kamel från norr. Jobbar som sysadmin, gillar att spela spel och dricka kaffe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du spion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr.göransson:
är du spion?

Självklart! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Jag är en kamel från norr. Jobbar som sysadmin, gillar att spela spel och dricka kaffe.

Kaffe är gott:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar historia vill plugga stadsvetenskap är från sydeuropa har hett temperament gillar att shoppa är ej snål spelar tvspel brukar kallas för sengångare av mina vänner älskar att gymma gillar knäböj och läser gärna böcker HEJDÅ

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar kaffe hatar capuccino och bögfrappino vill sexa med zlatans näsa hatar vita

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: vill sexa med zlatans näsa

hans näsa e större än min kuk 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: hatar vita

Tumme upp
____
är ninteen, tog student1 i somras, började jobba i höstas. har blivit 1 shoppaholic sen dess o bytt om garderoben 15 ggr
har dåligt samvete 24/7 för att min fritid består av telefon lr dator lr något tramsigt utgång nu förtiden

e lite duktig på allmänkunskap o e mindre arg irl än vad jag är på um. pz aut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AnonymHaha: Kaffe är gott:)

Ja, om det inte är amerikanskt kaffe, smakar skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En helt vanlig kille som drömmer om ett helt vanligt svenssonliv! Dessvärre  är den drömmen helt obefintlig då jag är 22 och bor hemma fortfarande vilket tydligen är onormalt. Ser många andra 22-åringar också som ser ut att närma sig 30. Jag är nog en femtonåring inuti mig. Fast jag kör bil. Kör AUDI. Den suger ur pluskan en del också. Ehh jobbar, kör bil, lyfter skrot, gillar att träffa vänner också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Tumme upp

sicilianmind: hatar vita

horungar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr.göransson:

hans näsa e större än min kuk 🙁

storleken spelar ingen roll.... ... .. .

Timmmmmmmmmm:

horungar

ok? berätta mer? 


   
SvaraCitera
reben

gammal, ful, vin


   
SvaraCitera