Aviseringar
Rensa alla

Vem är du?


Ämnesstartare

sicilianmind:

storleken spelar ingen roll.... ... .. .

varje gång jag varit på g med en tjej, och vi har kommit fram till sexfrågor, så har jag erkänt  att jag har liten kuk (14 cm), efter att jag berättat så har dom tappat intresse för mig. så jo, det spelar visst det roll, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr.göransson:

varje gång jag varit på g med en tjej, och vi har kommit fram till sexfrågor, så har jag erkänt  att jag har liten kuk (14 cm), efter att jag berättat så har dom tappat intresse för mig. så jo, det spelar visst det roll, tyvärr.

så varför skriver jag fortfarande till dig då? vet att din kuk är 14 cm sen innan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: ok? berätta mer?

347c8203e37034702febc7b4ae1533df.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

vet att din kuk är 14 cm sen innan 

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå, du det är Xuzkie här du... Gillar historia, giografi, länder och Asien.
Hatar onödiga ord även det att jag använder dom hela tiden. Hatar saften man får serverad när man ligger på sjukhuset även Bingolottos "nya" system. Älskade Loket och den där skalliga snubben.
   Är en sur burk på arton bast o brukar plugga men för tillfället arbetar jag som kock i stadens finaste restaurang.
   Älskar äventyr och fantasy rullar samt polarna och familjen. Är en jäkla klen o svag typ men börjat träna på sistone... Kan Svenska, Engelska men snackar mest goja..

Vem ´eru rå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En snubbe på 21 jordsnurr, på utsidan 15-16. På insidan är jag lika åldrad som en pensionär. Jag ser ut som en likvit kines med blå ögon och "blont" hår. Jag tycker om långa skogspromenader & allt vintern har att erbjuda. Jag gillar även sommar, fast den svenska "sommaren" varar alldeles kort tid. Jag vill ha 30 grader varmt från maj månad till och med sept. Söt     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men serösiost.

jag e 22 men ser ut som om jag e 17, mentalt e jag också 17, men jag e charmig (irl).  gilla r ishockey, fotboll, musik, film, promenera, huliganism, raketer. säkert glömt nåt. bor i lund. blandras (kommer från två länder, serbien  o sverige). jag tror på jesus (från biblen). jag är normaltvikt numera, precis var jag smal pga magsår men det är botat sen nån månad, innan dess var jag tjock. rent ansiktsmässigt är jag fruktansvärt ful, jag lade upp en bild på mig här på um igår men bad mods ta bort den 🙁 den e borta nu.

jag orkjar inte stava bra i skrivande stund då jag e trött, det ser säkert helt flummigt ut men det får duga, ja hoppas nån tjej finner mig intresant o skickar mig ett pm, i pm e jag e jag intesiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
älskar kaffe hatar capuccino och bögfrappino vill sexa med zlatans näsa hatar vita 

Hjärta

Allt i denna mening är så rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag har en kuk och är 20 år, jag studerar historia och längtar hem till dalarna även om jag egentligen trivs bättre här. Jag slösar pengar på tippande, öl och nötkött. Jag lyssnar till bla Bob Dylan, Lauryn Hill, Johnny Cash, Deep Purple och Svenska Akademien. Detta sker ibland när jag tar mina kära gubbpromenader och funderar på alltings jävlighet. Jag dricker mitt kaffe svart, tänker rött  samt försöker kuppa in Joonas Rönnberg som Jerringprisvinnare.  Det var jag det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:
C C******* T** L*****

Gillar; historia, preppykläder, museum, NHL, tv-spel, gym (när det går bra), alpresor, historiska resor, släktforskning, knulla, house, heraldik, teater/film/tv, friluftsliv, segling, dokumentärer, pengar.

skall plugga juristprogrammet men ligger bara och blajjar på UM istället för att komplettera klart mina sista gymnasiekurser. är wannabe adlig.

PEACE OUT

Höhö jag är adlig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Delar med mig av min Twitter-presentation, tycker den beskriver mig rätt väl:

Frankofil, matlagningsfantast, bibliotekstjej, vänsterbrutta, vegetarian, femspråkig, pianist, amatörfotograf, hippie, nyfiken, världsresenär, rödvinstjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Höhö jag är adlig 😀

haha, vilken ätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag heter Patrick och är 21 år gammal 🙂 född på skottdagen så är sjukt cool. Hm, vad finns det mer. Jag ser väl rätt normal ut. Jag är intresserad av fotboll, jag gillar filmer mycket, går ofta på bio och nördar mig. Gillar att läsa. Hm, kul att resa tycker jag med, varit på många coola ställen då min farsa byggde cementfabriker när han jobbade i olika länder så har åkt med honom runt om i världen. Gillar djur och högtider. Är dock inte så praktisk av mig utan mer teoretisk. Sen är jag snäll med 🙂

Varsågod. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

haha, vilken ätt?

Det är 2 st, Ribbing och Bratt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Det är 2 st, Ribbing och Bratt

Heter du både Ribbing och Bratt i efternamn?


   
SvaraCitera