Aviseringar
Rensa alla

vem är jag?


penja
Ämnesstartare

Fasiken:

Du är en som en stor hund i liten kropp. Du är väldig go! Du gillar att gå din egen väg, men ibland springer du tebax till husse Rodnar Du drar ofta runt på kläderna så dom ligger utspridda i ditt rum Ledsen Men du blir oftast väldigt omtyckt av människor pga ditt äventyrliga jag o sånt där o så.. mm hmm.. ah Rodnar du gillar att möta andra hundar! 

LedsenHjärta

vafan. vill vara katt ist. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fasiken:

du e asful.. försvann pressen ? FörvånadRodnar

LedsenHjärta

fast du har ju redan träffat mig jö. behöver inte känna mig pressad inför dig kära du


   
SvaraCitera

penja:

fast du har ju redan träffat mig jö. behöver inte känna mig pressad inför dig kära du

ERE FÖR ATT JA E FUL OMG TRÅDEN SKULLE JU HANDLA OM DIG O INTE MIG ArgGråter
jag tänker nog likadant som du gör faktiskt. Det är jobbigt. LedsenHjärta


   
SvaraCitera

penja:

ojoj, du ändrade texten. ängel. va vackert kära du

du är drömsk, som äkta dalkulleskönhet är.


   
SvaraCitera

penja:

vafan. vill vara katt ist. 

dom är ju astråkiga ? typ tråkigaste djuret som finns.. Tardig Finnas inga katter som passar in på din personlighet. Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

du är en varm, rolig och härlig person vars trevliga meddelande jag ej svarade på


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fasiken:

ERE FÖR ATT JA E FUL OMG TRÅDEN SKULLE JU HANDLA OM DIG O INTE MIG ArgGråter
jag tänker nog likadant som du gör faktiskt. Det är jobbigt. LedsenHjärta

AA DET ÄR DÄRFÖR! fast ne 🙁 sluta fasiken. puss fasiken. 

ceka92:

du är drömsk, som äkta dalkulleskönhet är.

mitt kåta blick slår om till generad när du säger sånt här ceka. så kan vi inte ha det


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fasiken:

dom är ju astråkiga ? typ tråkigaste djuret som finns.. Tardig Finnas inga katter som passar in på din personlighet. Rodnar

LedsenHjärta

har du aldrig träffat ett marsvin? cptråkig. 

ceka92:
du är en varm, rolig och härlig person vars trevliga meddelande jag ej svarade på

kollade nu vad jag skrev. skrev ingen fråga. det betyder att man ej måste svara. bra va? 


   
SvaraCitera

Du är väldigt lättsam o prata med.. man känner inga krav liksom Söt

Sen vet ja inte så mycket mer om dig faktiskt Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

penja: har du aldrig träffat ett marsvin? cptråkig.

föredrar marsvin över katter fan..katter är som en pest LedsenHjärta
... vadå, funderar du på skaffa katt elr? Förvånad

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fasiken:
Du är väldigt lättsam o prata med.. man känner inga krav liksom Söt

Sen vet ja inte så mycket mer om dig faktiskt Rodnar

LedsenHjärta

men det lät bra i alla fall. man ska ej behöva känna några krav när man snackar med mig. 

Fasiken:

föredrar marsvin över katter fan..katter är som en pest LedsenHjärta
... vadå, funderar du på skaffa katt elr? Förvånad

LedsenHjärta

gillar katter. självständiga. smidiga (vissa iaf). rör sig vackert. lätta på foten. ja, du fattar. 


   
SvaraCitera

penja: men det lät bra i alla fall. man ska ej behöva känna några krav när man snackar med mig.

Hjärta

penja: gillar katter. självständiga. smidiga (vissa iaf). rör sig vackert. lätta på foten. ja, du fattar.

finns ju hundar som e självständiga o smidiga oxo! finns säkert dom som rör sig vackert oxo.. o e lätta på foten. 
du borde vilja vara en hund lite mer tycker jag, en liten Chihuahua fast sötare.. för ja tycker dom e asfula typ. Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fasiken:

Hjärta

finns ju hundar som e självständiga o smidiga oxo! finns säkert dom som rör sig vackert oxo.. o e lätta på foten. 
du borde vilja vara en hund lite mer tycker jag, en liten Chihuahua fast sötare.. för ja tycker dom e asfula typ. Rodnar

LedsenHjärta

såg en jättesöt hund inne på hm för nån dag sen. pyttepytteliten. den stod framför i kön till kassan. var rädd att tanten som äger hunden skulle råka trampa på den när hon snackade med kassörskan! 


   
SvaraCitera

penja:

såg en jättesöt hund inne på hm för nån dag sen. pyttepytteliten. den stod framför i kön till kassan. var rädd att tanten som äger hunden skulle råka trampa på den när hon snackade med kassörskan! 

åh Hjärta
är de det som skrämmer dig? Att inte bli sedd.. och kanske bli trampad på? 

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fasiken:

åh Hjärta
är de det som skrämmer dig? Att inte bli sedd.. och kanske bli trampad på? 

LedsenHjärta

haha 🙁 ja, det är kanske så. en katt hade hunnit flytta på sig.


   
SvaraCitera