Aviseringar
Rensa alla

Vem är kåtast av ungdomarna!!


om ingen varit så att dom ska leva upp till en roll eller bevisa något hade det nog varit ungefär lika, vet att det finns tjejer som är riktiga slampor om dom får vara det, men det är väl bäst för dom att dölja det, passar inte bra att ha en fru som legat runt massa när man ska bilda familj


   
SvaraCitera

mrman:
Jag är kåtast Blink

Jag tänkte på dig när jag läste tråd namnet. xD vet ingt om dig, förutom det ::p


   
SvaraCitera

 Killar och tjejer är typ lika kåta.

K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Jag tänkte på dig när jag läste tråd namnet. xD vet ingt om dig, förutom det ::p

Om man är en riktigt kåt person, (tjej eller kille), är detta något man skulle vara stolt över och berätta för alla, eller är det lite pinsamt att ofta ha sex på hjärnan?


   
SvaraCitera

Ska runka nu.


   
SvaraCitera
Kudhos

Lika kåta. 


   
SvaraCitera

peterhorn:

Om man är en riktigt kåt person, (tjej eller kille), är detta något man skulle vara stolt över och berätta för alla, eller är det lite pinsamt att ofta ha sex på hjärnan?

Huh? Social kompetens o lite takt sköter la det. Säg de ifall du tkr de är relevant.


   
SvaraCitera

Kåthet är en illusion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Huh? Social kompetens o lite takt sköter la det. Säg de ifall du tkr de är relevant.

Om man prioriterar sex för man är kåt på bekostnad av annat


   
SvaraCitera

peterhorn:

Om man prioriterar sex för man är kåt på bekostnad av annat

Tror int det i vanliga fall, men det händer la att annat tar smällar av det. Tror det är samma för både män o kvinnor dock.


   
SvaraCitera