Aviseringar
Rensa alla

Vem är mest känd av de 2 personerna över dig?


Kaliktus02 :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Kaliktus02 :3

Är du tokig, kvinna? Jag har haft detta konto i typ 4 månader, Citronsaft har haft sitt i flera år... 


   
SvaraCitera

Men idag var typ första gången  jag läste användarnamnet Citronsaft så för mig har du vart mer känd ;D 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Men idag var typ första gången  jag läste användarnamnet Citronsaft så för mig har du vart mer känd ;D 

Jaha, har du bytt din profilbild 2 gånger idag?


   
SvaraCitera

Haha ja, varför ska du va så snabb och lägga märke till de xD 
Dålig kvalité på profilbilderna här, vill ju ha en snygg profil. Tröttnar på att ha samma bild också, man ändras hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Haha ja, varför ska du va så snabb och lägga märke till de xD 
Dålig kvalité på profilbilderna här, vill ju ha en snygg profil. Tröttnar på att ha samma bild också, man ändras ju hela tiden. 

Jag minns den första speciellt för du ser inte ut att va 94:a på den bilden med paraplyet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen hade du typ nån helbild o sen då jag uppdaterade tråden några minuter senare så var det en närbild helt plötsligt.


   
SvaraCitera

Haha kan hända för jag var typ 13 med smink och plattat hår och syrrans jacka. Hon hade en fotouppgift i skolan med rörelseskärpa och då gick hon första året på gymnasiet.


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Jag minns den första speciellt för du ser inte ut att va 94:a på den bilden med paraplyet 

Kan hända för jag va typ 13 år och hade en Photoshoot med syrran. Hade hennes smink och kläder även plattat hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Kan hända för jag va typ 13 år och hade en Photoshoot med syrran. Hade hennes smink och kläder även plattat hår.

Det förklarar saken


   
SvaraCitera

Kalixtus02:
Sen hade du typ nån helbild o sen då jag uppdaterade tråden några minuter senare så var det en närbild helt plötsligt.

På Instagram gör jag detsamma när folk redan gillat :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

På Instagram gör jag detsamma när folk redan gillat :p

Fattar inte


   
SvaraCitera

Lägger upp bilder, ångrar filtret och lägger upp igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Lägger upp bilder, ångrar filtret och lägger upp igen.

Aha...


   
SvaraCitera
K1ng
 K1ng

reben


   
SvaraCitera