Aviseringar
Rensa alla

Vem är mest sexuell? En kille som visar bröstet eller en tjej som visar rumpan?


Ämnesstartare

Devils_third.png

Well?

Dessutom, visst har båda helt verkliga proportioner?


   
Citera

Vad ska vi diskutera? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Vad ska vi diskutera? 

Det som står i trådtiteln.


   
SvaraCitera

Din strawpoll förvirrar 


   
SvaraCitera

Finns inget sexuellt fattar inte vad du pratar om...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:
Finns inget sexuellt fattar inte vad du pratar om...

Så när en kille går omkring barbröstad så ser du inget sexuellt i det?


   
SvaraCitera

rbb: Så när en kille går omkring barbröstad så ser du inget sexuellt i det?

Jag ser en kille som går omkring barbröstad och inget sexuellt i det... ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

Jag ser en kille som går omkring barbröstad och inget sexuellt i det... ?

Och inte heller en tjej som går med rumpan bar?


   
SvaraCitera
mynona

Beror på åskådarens sexuella preferenser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Beror på åskådarens sexuella preferenser

Jo, men generellt? Brukar inte killar tycka bara rumpor är snygga, och tjejer tycka bara bröst är sexiga?


   
SvaraCitera
mynona

rbb:

Jo, men generellt? Brukar inte killar tycka bara rumpor är snygga, och tjejer tycka bara bröst är sexiga?

Gaytjejer tänder nog på tjejers bröst och gaykillar gillar definitivt killars rumpor. Talar du om heterosexuella så är det mitt intryck att killar kan vara rätt fixerade vid tjejers bröst också liksom tjejer kan tjata rätt mycket om killars stjärtar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Gaytjejer tänder nog på tjejers bröst och gaykillar gillar definitivt killars rumpor. Talar du om heterosexuella så är det mitt intryck att killar kan vara rätt fixerade vid tjejers bröst också liksom tjejer kan tjata rätt mycket om killars stjärtar

Jag pratar inte om bögar, då hade jag uttryckligen sagt det i trådstarten.

OK, men dessa exempel då?


   
SvaraCitera
mynona

rbb:

Jag pratar inte om bögar, då hade jag uttryckligen sagt det i trådstarten.

OK, men dessa exempel då?

Du sade inte att de skulle räknas bort. Båda av de bilder du postat är säkert likvärdigt sexuella av dem som tänder på looken. Tänder ingen gnista i mig i något fall. Osäker på vad du frågar om... om ett naket mansbröst eller en naken kvinnorumpa rent allmänt skulle upplevas som mer sexuell oavsett sexuella preferenser? Om man struntar i sexuella preferenser, så skulle en rumpa ses som mest sexuell oavset vilken kön som gick runt och visade upp den naken. Traditionen gör att män kan visa upp sig naknare oavsett om folk tänder på dem när de gör det eller inte, förstås, eftersom det traditionellt sett är kvinnan som ska bedömas sexuellt och inte mannen, därför skulle det vara mer accepterat för en man at visa sig nakenbröstad än en kvinna att visa sig nakenrumpad, och folk skulle därför se kvinnorumpan som mer sexuell oavsett om de tände på den eller inte. Vet inte om du fick ut nåt av den svaret (Och nej, är inte på humör om något bråk om att det inte existerar någon sån tradition osv). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Du sade inte att de skulle räknas bort. Båda av de bilder du postat är säkert likvärdigt sexuella av dem som tänder på looken. Tänder ingen gnista i mig i något fall. Osäker på vad du frågar om... om ett naket mansbröst eller en naken kvinnorumpa rent allmänt skulle upplevas som mer sexuell oavsett sexuella preferenser? Om man struntar i sexuella preferenser, så skulle en rumpa ses som mest sexuell oavset vilken kön som gick runt och visade upp den naken. Traditionen gör att män kan visa upp sig naknare oavsett om folk tänder på dem när de gör det eller inte, förstås, eftersom det traditionellt sett är kvinnan som ska bedömas sexuellt och inte mannen, därför skulle det vara mer accepterat för en man at visa sig nakenbröstad än en kvinna att visa sig nakenrumpad, och folk skulle därför se kvinnorumpan som mer sexuell oavsett om de tände på den eller inte. Vet inte om du fick ut nåt av den svaret (Och nej, är inte på humör om något bråk om att det inte existerar någon sån tradition osv). 

Du säger massa saker men är inte på "humör" för att stå till svars för något du säger. OK.

Jag tänkte mer på om inte tjejer generellt tycker att blottade mansbringor är sexigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den där stjärten e helt perfekt, aint kidding yoooo


   
SvaraCitera