Aviseringar
Rensa alla

Vem är personen ovan?


En COOOOOL liten pingviiiin CoolCool


   
SvaraCitera

En kåt tjej som gillar att snacka med folk 


   
SvaraCitera
Cobrak

en pubertal och hormonell tonåring 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en fin person Hjärta


   
SvaraCitera

Hon är min kim nanaaa från Monstar! Mycket glad samma vackra hår, händerna i fickorna så där kaxigt och rött läppstift. Säger åt på skarpen, eller så talar hon med blicken Hjärta (visste inte ens det var ett uttryck, kom på de nu och sökte upp Cool)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En weeb/otaku #roasted


   
SvaraCitera

Och vad är weeeb??? 
En halvkines och spelnörd! Också en trevlig, ganska rolig person, som jämt byter profil. Oftare än mig. Vem ogillar lilleskutt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tjej som gillar samlar massa skelett från skogen antar jag 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att'


   
SvaraCitera

vincebruh:
En tjej som gillar samlar massa skelett från skogen antar jag 😛

Yeeeees älskar och fota de med! Så svårt och hitta mellan alla kottar och barr och spännande när djur ätit på de. Men inte därför jag har det namnet Rodnar


   
SvaraCitera

Vincebruh kan va.. hahah asså vad jag blandar ihop människor. Jag tror starkt på att vincebruh är Henry från super junior och Jason från Dream high Mycket glad Mycket glad Mycket glad jasooon Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Vincebruh kan va.. hahah asså vad jag blandar ihop människor. Jag tror starkt på att vincebruh är Henry från super junior och Jason från Dream high Mycket glad Mycket glad Mycket glad jasooon Hjärta

aa jag vet xD man blandar alltid ihop mitt namn med någon från seriefilmer lätt hänt :O


   
SvaraCitera

vincebruh:

aa jag vet xD man blandar alltid ihop mitt namn med någon från seriefilmer lätt hänt :O

Neeeej inte så jag menade. Jag blandar ihop Jason och Henry men jag tycker din personlighet (full ärlighet) stämmer bra in i deras karaktärer och leken är vem personen ovan är så istället för och skriva en rolig.. lojal.. så skriver jag Jason och Henry Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Neeeej inte så jag menade. Jag blandar ihop Jason och Henry men jag tycker din personlighet (full ärlighet) stämmer bra in i deras karaktärer och leken är vem personen ovan är så istället för och skriva en rolig.. lojal.. så skriver jag Jason och Henry Blink

är jag två personer på en gång då haha wtf xD


   
SvaraCitera

Vincebruh är två av mina favorit koreaner, en härlig skojig människa som också kan vara rätt så tuff i keps och läder/skinnjackor


   
SvaraCitera