Aviseringar
Rensa alla

Vem är personen ovan?


Ämnesstartare

skeletontjejen är en rolig tjej som oftast försvinner i sina egna drömmar mitt i en konversation. det är hennes bästa egenskaper typ xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha oj du pratar om dina egna anime grejer asså haha du förvirrar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vanlig snubbe


   
SvaraCitera

Trevlig kille på 16år, pratsam och vill att saker ska vara lite livat tror jag, han gillar inte när forumet är dött så han gör så gott han kan för att få liv i folk. Sen vet jag inte så mycket mer om han men typ det.


   
SvaraCitera

Tackar för att han beskriver ålder så tydligt det går och läsa, rak på sak tror jag. Han har en sköld på sig. 


   
SvaraCitera
Haien

En anime och japanintresserad 21(?)-åring som gillar att fota sig själv och naturen och som ofta är inne på Ungdomar.se.


   
SvaraCitera

Haien:
En anime och japanintresserad 21(?)-åring som gillar att fota sig själv och naturen och som ofta är inne på Ungdomar.se.

Gillar inte fota mig själv. Min ålder på profilen stämmer så kolla igen!! Gråter


   
SvaraCitera

En person jag gillar trots jag inte vet mycket. Han är som en snökula, innan man skakar den ser man klart vad som finns i innan snön kommer. Men det som finns i är alltid på plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Återigen en tjej som drömmer bort sig i en skelettvärld mitt i en konversation


   
SvaraCitera

en trött mopsMycket glad


   
SvaraCitera

Nellie.e:
en trött mopsMycket glad

Mycket gladBlink dem ser alltid trötta ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nellie.e: En rysk spion


   
SvaraCitera
Cobrak

en nyfiken filur som vill prova på bondelivet å allt det innebär, inklusive köra världen runt med ett par kor i en traktor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En skåning som gärna bor i en iglo och tittar på ASMR hela dagarna


   
SvaraCitera

Han är vackra kvinnor, nån ellie eller Deborah. Kom inte på namnet. Ellie Goulding kanske? Fotbollsnörd och anime hater. 
Hjärta


   
SvaraCitera