Aviseringar
Rensa alla

Vem är Sveriges bästa DJ???


Ämnesstartare

Time to settel dis ones and for ALL!!! XD


   
Citera
Ämnesstartare

Peter Siepen


   
SvaraCitera
time
 time

Skrillex är ju dock inte svensk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Skrillex är ju dock inte svensk.

^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Skrillex är ju dock inte svensk.

d e de som e grejen


   
SvaraCitera
time
 time

Schism:

d e de som e grejen

Jaha oj


Det här med humor som går ut på att ställa dumma frågor har aldrig varit min grej. Ber ödmjukast om ursäkt


   
SvaraCitera
Wvrcus

Om vi ska säga vem Sveriges bästa DJ är nog självklarheten Avicii enligt många.I mitt fall är det troligtvis Avicii, jag tyckte han var superbra när han släppte låtar som Levels och Silhouettes, men hans nya låtar är inte lika bra. Dock vet jag ingen annan svensk DJ/Dj-grupp som jag skulle säga är bättre. Vi har ju bra DJ:s som exempelvis Otto Knows, Dada Life, Henrik B, Icona pop, Stjernberg, Steerner och svenskarna i fd SHM.


   
SvaraCitera
Yaren

sperma666 du kan så lite om musik så det är inte klokt 


   
SvaraCitera

Yaren:
sperma666 du kan så lite om musik så det är inte klokt 

Han är bra 😮


   
SvaraCitera

Wvrcus:
Om vi ska säga vem Sveriges bästa DJ är nog självklarheten Avicii enligt många.I mitt fall är det troligtvis Avicii, jag tyckte han var superbra när han släppte låtar som Levels och Silhouettes, men hans nya låtar är inte lika bra. Dock vet jag ingen annan svensk DJ/Dj-grupp som jag skulle säga är bättre. Vi har ju bra DJ:s som exempelvis Otto Knows, Dada Life, Henrik B, Icona pop, Stjernberg, Steerner och svenskarna i fd SHM.

lek inte kunnig, du valde avicii i en poll mellan honom och en icke-svensk


   
SvaraCitera
Wvrcus

honolulu:

lek inte kunnig, du valde avicii i en poll mellan honom och en icke-svensk

Jag tyckte frågan var patetisk och där av valde jag Avicii just för han var den enda svensken 😉 


   
SvaraCitera
Kudhos

Snor tråden:

https://soundcloud.com/hnny Bästa.


   
SvaraCitera

lol djs trycker bara på knappar xD det man man inte vara bäst på lol ? :p


   
SvaraCitera

Wvrcus:

Jag tyckte frågan var patetisk och där av valde jag Avicii just för han var den enda svensken 😉 

du motiverade ditt val genom att säga "han är bra" och inte "han är den enda svensken". ;)))


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

John Dahlbäck


   
SvaraCitera