Aviseringar
Rensa alla

Vem är vem


Ämnesstartare

finmatta: är du trög på ngt sätt? jag är typ hälften av hans längd

Men lol vi snackar om ansikte......... så frågar du om jag är trögRullar ögoneneller ja venne, du kanske använder smink på hela kroppen...

finmatta: Alla är relativt lika

Men lol nej.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Men lol nej.

LOL JA?!
vi är människor
du är ju fan ALJsdl

alla är visst relativt lika

att du ens säger emot haha allvarligt? guud

Storchen84: Men lol vi snackar om ansikte......... så frågar du om jag är trögeller ja venne, du kanske använder smink på hela kroppen...

skrev ingenstans att det bara handlade om ansiktet men det är ok att du antog det, kan erkänna att jag också gjorde det 

MEN till mitt försvar s undrar jag hur fan jag ska framhäva arnolds käkben med hjälp av smink? alltså då menar jag inte smink på det sättet att man får limma fast extra "hud" i ansiktet osv. menar VANLIGT smink.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Tittade snabbt och trodde först att det var m3lis på bild nr 2

kanske finns liite likheter i drag men de två jag postade bild på är mkt mer lika. lr hur? snälla håll med mig Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: att du ens säger emot haha allvarligt? guud

... har du ens sett människor? Jag undrar, eftersom du verkar tro att alla ser relativt lika ut.

finmatta: skrev ingenstans att det bara handlade om ansiktet men det är ok att du antog det

Finns liksom inget alternativ när du lägger upp bild på två ansikten, påstår att dom är lika och sedan börjar prata om smink.

finmatta: menar VANLIGT smink

Fast jag menade inte bara vanligt smink, jag menade allt smink som finns, även sådant som används för filmer/serier, därav att jag skrev

Storchen84: Det går - med mycket möda

.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

... har du ens sett människor? Jag undrar, eftersom du verkar tro att alla ser relativt lika ut.
Finns liksom inget alternativ när du lägger upp bild på två ansikten, påstår att dom är lika och sedan börjar prata om smink.

Fast jag menade inte bara vanligt smink, jag menade allt smink som finns, även sådant som används för filmer/serier, därav att jag skrev

.

Hjärta

Ja... Jag är mer lik dig än vad jag är lik en giraff som går på 2 ben? Anatomi, vet du vad det är?

Asså de två jag lagt ut bild på tycker jag är Väldigt LIKA. Och jag tror att det går att få dem att bli lika som tvillingar - alltså att man tror de har samma DNA - med smink. Tror även att det är enklare än att få mig tvilling-lik (eget ord) arnold.

Okej, men jag menade och menar vanligt smink.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Ja... Jag är mer lik dig än vad jag är lik en giraff som går på 2 ben? Anatomi, vet du vad det är?

lol, är det det du menar med "alla är relativt lika"? Då kanske du borde slå upp ordet "relativt" samt kolla upp hur det ska användas i vilka sammanhang... Annars kan du jämföra schwarzenegger, håkan hellström och yohio och berätta hur "relativt lika" dom är varandra.

finmatta: Tror även att det är enklare än att få mig tvilling-lik (eget ord) arnold

Haha ja, fast det var inte poängen, poängen var ju att det öht går att få alla lika varandra - med mycket möda - i alla fall i vissa fall.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: lol, är det det du menar med "alla är relativt lika"? Då kanske du borde slå upp ordet "relativt" samt kolla upp hur det ska användas i vilka sammanhang... Annars kan du jämföra schwarzenegger, håkan hellström och yohio och berätta hur "relativt lika" dom är varandra.

GMN: människor, män, manliga drag?

Storchen84: Haha ja, fast det var inte poängen, poängen var ju att det öht går att få alla lika varandra - med mycket möda - i alla fall i vissa fall.

Ja, jag fattade det och det var DÄRFÖR jag skrev att jag 1) tycker de är lika utan extrema sminkningar med syftet att få dem mer lika och 2) - VIKTIGT - att jag tror det inte behövs så mkt tid, energi eller smink för att få dem lika.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

finmatta:

kanske finns liite likheter i drag men de två jag postade bild på är mkt mer lika. lr hur? snälla håll med mig Söt

Fann de inte så värst lika. De likheter jag kan finna är väl ögonbrynen och näsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Fann de inte så värst lika. De likheter jag kan finna är väl ögonbrynen och näsan.

hmm
tkr ögonen är ganska lika också, en har lite mindre & kisar lite men ingen utmärkande skillnad.
+ pannan & ansiktsformen 

Tkr de har liknande drag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: GMN: människor, män, manliga drag?

Med andra ord - det är män. Vad skrev jag om likheten på bilderna?

Storchen84: Men va? Dom är ju inte det minsta lika? Eller jo, båda är tjejor, but that's it.

Bara för att man har samma kön är man inte "relativt lika" varandra. Vet du hur yohio ser ut btw? Föreslår att du bildgooglar och återkommer om det där med "manliga drag".

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Med andra ord - det är män. Vad skrev jag om likheten på bilderna?

Ja, jag vet... Men du sitter & förnekat att alla är relativt lika

Jag tycker att de där två är lika och jag tycker att alla människor är relativt lika för att vi är människor - som du själva bekräftat. Fattar då inte hur du kan förneka att alla är relativt lika? Vi är människor - samma ras, samma uppbyggnad av ansikte (och kropp)... = inte helt lika men relativt lika.

Storchen84: Bara för att man har samma kön är man inte "relativt lika" varandra. Vet du hur yohio ser ut btw? Föreslår att du bildgooglar och återkommer om det där med "manliga drag".

Jag tycker att män och kvinnor också är relativt lika.

Ja, jag vet hur yohio ser ut men det är en kille som är utklädd och supersminkad. Ta inte upp hnm/hen i det här, är du snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Men du sitter & förnekat att alla är relativt lika

Alla är inte relativt likaTrött

finmatta: Jag tycker att män och kvinnor också är relativt lika.

Rullar ögonen

finmatta: det är en kille som är utklädd och supersminkad

Så du har inte sett hen osminkad? Du har inte sett killar utan "manliga drag"? Hmm, du kanske ska beskriva vad du tycker att "manliga drag" är?

finmatta: Vi är människor - samma ras, samma uppbyggnad av ansikte (och kropp)... = inte helt lika men relativt lika.

[facepalm-bild här]

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Alla är inte relativt likaTrött

Rullar ögonen

Så du har inte sett hen osminkad? Du har inte sett killar utan "manliga drag"? Hmm, du kanske ska beskriva vad du tycker att "manliga drag" är?
[facepalm-bild här]

Hjärta

blir alltså småirriterad av dig. hoppas verkligen det är det där klyschiga hjärtat istället för den du är på forumet men tvivlar. sry för personangrepp men du ger mig typ inget val :PppPP

alla är relativt lika... Ska jag göra en tråd om det lr?? :@ -.- :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: alla är relativt lika

Uppenbarligen enligt dig.

finmatta: blir alltså småirriterad av dig

Du är varken den första eller den sista.

finmatta: sry för personangrepp men du ger mig typ inget val

Man kan alltid välja att låta bli personangrepp. Alltid. Frågan är huruvida man har självdisciplinen för det eller inte...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Du är varken den första eller den sista.

nu tkr jag synd om dig... 🙁 men har bestämt att du för evigt är min um-ärkesfiende
försvinn, schas
/orkar ej diskutera mer, hänvisar dig till min nya tråd


   
SvaraCitera