Aviseringar
Rensa alla

Vem av de 5 ovan är egentligen BOB?


Ämnesstartare

latest?cb=20100913185333


   
Citera

Bob vem. Bob Dylando, Bob Saget, Bobby Blade eller Byggare Bob, eller Byggare Bobs bror, alltså Nybyggare Bob?

Bilden kanske visar vem bob, fast känner ej igen. Kan det vara vilken bob som helst eller står BOB för en förkortning kanske? Eller så är jag bara trög. 

Hursomhelst så är såklart Inte Jung vår officiella BOB här i tråden så fall!


   
SvaraCitera

Crysilis är nog en som skulle kunna döda igen 


   
SvaraCitera

Inte Bob Dylan i vart fall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte jung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte jung


   
SvaraCitera

Inte Jung säger ju att han inte är Jung, vem nu Jung är. Men Bob, nää då hade han inte frågat efter sig själv.
Blir ytterst fundersam.
Tror ingen av ovanstående är några Bober.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Inte Jung säger ju att han inte är Jung, vem nu Jung är. Men Bob, nää då hade han inte frågat efter sig själv.
Blir ytterst fundersam.
Tror ingen av ovanstående är några Bober.

Hänger inte riktigt med, menar vi umaren bob. I så fall lyckades jag faktiskt avslöja vem det var som ägde ett konto genom att se när alla var inne samtidigt, innan och efter det kontot var inloggat. Jag hittade den skyldiga Glad


   
SvaraCitera
Haien

AuriSacraFames:

Hänger inte riktigt med, menar vi umaren bob. I så fall lyckades jag faktiskt avslöja vem det var som ägde ett konto genom att se när alla var inne samtidigt, innan och efter det kontot var inloggat. Jag hittade den skyldiga Glad

Kan man inte vara inloggad på flera konton samtidigt?Tardig


   
SvaraCitera

AuriSacraFames:

Hänger inte riktigt med, menar vi umaren bob. I så fall lyckades jag faktiskt avslöja vem det var som ägde ett konto genom att se när alla var inne samtidigt, innan och efter det kontot var inloggat. Jag hittade den skyldiga Glad

OMG, Det kanske är Umaren Bob, jag visste inte ens att det fanns en användare med det namnet. Du är bra smart du, jag gillar det! Mycket glad


   
SvaraCitera

Om du har flera mobiler eller en dator och en mobil, men det hade denna person inte gjort, och är du inte aktiv på en sparad flik blir du utloggad

Haien:

Kan man inte vara inloggad på flera konton samtidigt?Tardig


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

OMG, Det kanske är Umaren Bob, jag visste inte ens att det fanns en användare med det namnet. Du är bra smart du, jag gillar det! Mycket glad

Har svårt att glömma användarnamn och sånt, det var någon som hette BOB utan profilbild, har inget minne av att denne var någon med karaktär men jag la inte så mycket fokus på det Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nej, BOB!


   
SvaraCitera
Haien

AuriSacraFames:
Om du har flera mobiler eller en dator och en mobil, men det hade denna person inte gjort, och är du inte aktiv på en sparad flik blir du utloggad

Fast det går väl att vara inloggad på olika konton samtidigt i olika flikar, även fast det inte skulle vara det allra bästa då mods ser att man är inloggad på två olika konton?

Bättre hade väl varit om man hade en vanlig flik i chrome och en i t.ex. tor... Fast är det omöjligt?


   
SvaraCitera

Lite krångligt kanske men det går nog, jag vet inte, har aldrig provat. Beror väl på vilken mail som kontot är kopplat till kanske, har man flera mailadresser så blir det nog lite säkrare.

Haien:

Fast det går väl att vara inloggad på olika konton samtidigt i olika flikar, även fast det inte skulle vara det allra bästa då mods ser att man är inloggad på två olika konton?

Bättre hade väl varit om man hade en vanlig flik i chrome och en i t.ex. tor... Fast är det omöjligt?


   
SvaraCitera