Aviseringar
Rensa alla

Vem av dessa tre vill du ha som stadsminister?


Ämnesstartare

Jag är moderat till hjärtat men jag är bara glad om det skulle bli någon annan än mona sahlin för hon skulle definitivt göra ett bakslag på det svenska samhället :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Maria Wetterstrand (Du röstade på detta alternativ)

McLuver:

Men nu så har jag fått veta att det finns stora chanser för Maria Wetterstrand att bli stadsminister,

Enligt vilka källor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Enligt vilka källor?

"Det blåser i vinden".

Tex när hon var med som gäst på parlamentet presenterade programledaren henne som "Kvinnan som troligtvis blir vår nästa stadsminister" samt om du kollar på pollresultatet osv.

http://www.nyhetskanalen.se/1.1075815/2009/07/02/var_tionde_vill_se_maria_wetter...

Och om du kollar i artikeln så står det att Sahlin och Wetterstrand är de två kandidater som de rödgröna har som stadsminister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

BLONDIN BELLA

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Maria Wetterstrand (Du röstade på detta alternativ)

lättlätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Maria Wetterstrand (Du röstade på detta alternativ)

Statsminister väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Maria Wetterstrand (Du röstade på detta alternativ)

ba för hone våg[cool][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Förut kändes det som om Mona Sahlin (får rysningar)

vad har jag missat? varför är så många emot henne?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Maria Wetterstrand (Du röstade på detta alternativ)

Lätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

vad har jag missat? varför är så många emot henne?[shake]

Varför tror du hon kallas för Mona Muslim? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Varför tror du hon kallas för Mona Muslim?

Vet inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Vet inte [shake]

Arbetarna, dvs arbetarklassen tycker att hon mer tar parti för muslimerna, negrerna o invandrarna än vad hon tar parti för arbetarklassen. Med rätta! Sossarna med Mona Muslim som partiboss har ju onekligen tagit ett steg till höger samtidigt som hon har proklamerat dvs har förespråkat för ännu mer invandrare i Sverige. I princip helt fria gränser från i synnerhet Irak o Somalia. [mad]

EDIT: ...med den brottslighet som invandringen för med sig i form av ökade personrån, misshandel, våldtäkter o mord! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Arbetarna, dvs arbetarklassen tycker att hon mer tar parti för muslimerna, negrerna o invandrarna än vad hon tar parti för arbetarklassen.

Jaha, Ok. Hur?[cute]

TheSpookyMan:

Med rätta! Sossarna med Mona Muslim som partiboss har ju onekligen tagit ett steg till höger samtidigt som hon har proklamerat dvs har förespråkat för ännu mer invandrare i Sverige. I princip helt fria gränser från i synnerhet Irak o Somalia. [mad]

Men kanske för att flesta av invandrarna kommer ifrån de länderna?
Va? Mona är ju mer vänster än höger? [surprised]
Mona har rätt, Sverige behöver invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Jaha, Ok. Hur?[cute]

Sossarna har väl haft kanske... 45% av väljarkåren de senaste 50 åren kanske. Jag vet inte exakta siffrorna men de senaste 50 åren har ju mer Sossarna styrt landet än de borgerliga partierna. De sista 10 åren tycker arbetarna att deras frågor har kommit på efterkälken o invandrarfrågan har blivit sossarnas huvudfråga. Sedan går det ju heller inte att komma ifrån att det är ju arbetarna som blir arbetslösa ju mer invandrare som får jobb. Eftersom merparten av invandrarna får arbetarjobb! Invandrarna är ju knappast jurister, läkare, professorer mm mm mm.

daisy:

Men kanske för att flesta av invandrarna kommer ifrån de länderna?

Jovisst, men vi behöver inte den brottslighet som invandringen för med sig!

daisy:

Va? Mona är ju mer vänster än höger? [surprised]

Mona står till vänster om de borgerliga partierna helt riktigt.

daisy:

Mona har rätt, Sverige behöver invandrare.

Där har du helt fel! Sverige behöver inte en enda invandrare till utan istället borde vi skicka tillbaka alla som kommit under 2000-talet. Hela Sveriges ekonomi håller på o kollapsa. Samtidigt som regeringen håller på att "tvinga" kommuner att ta memot invandrare. Vi som definitivt INTE vill ha dom!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, gillade Mona Muslim klippet hahaha


   
SvaraCitera