Aviseringar
Rensa alla

Vem avgudar ni


Ämnesstartare

mest?

svär på att ni avgudar mig mest


   
Citera
Haien

Führern


   
SvaraCitera

hxiley
svär på att ni avgudar mig mest

no way


   
SvaraCitera

Haien:
Führern

Givetvis var han en produktiv man, ty inte ligger han på samma nivå som donald trump :triumph: 


   
SvaraCitera
Haien

glowing:

Givetvis var han en produktiv man, ty inte ligger han på samma nivå som donald trump :triumph: 

Han hade faktiskt många bra kvaliteer, precis som alla andra människor. Han var en bra ledare, talare, konstnär, osv. Dock hade han lite sned människosyn..


   
SvaraCitera

Haien:

Han hade faktiskt många bra kvaliteer, precis som alla andra människor. Han var en bra ledare, talare, konstnär, osv. Dock hade han lite sned människosyn..

ledar aspekten av det hela gick ju lite snett mot slutet dock


   
SvaraCitera
Haien

glowing:

ledar aspekten av det hela gick ju lite snett mot slutet dock

Jo de sista månaderna ja. Men han fick upp Tysklands ekonomi, satte många arbetslösa i arbete, byggde upp försvaret, och fick folket nöjt. Detta efter att ha förlorat ett världskrig och ha blivit satt i skuld på miljarder mark och svåra förhållanden av versailleskontraktet, vilket enligt mig är mycket bra gjort, även fast hans slutliga ändamål inte var det bästa sett ur dagen standarder.


   
SvaraCitera

Merryweather
NICE.png
MWSCGENERAL.png


   
SvaraCitera
sies
 sies

Alltså, det är ju betydligt mer spännande människor som hamnar i helvetet, typ forskare och liknande. I himlen finns det ju många pedofiler och bedragare. Mycket glad 


   
SvaraCitera

sies:
Alltså, det är ju betydligt mer spännande människor som hamnar i helvetet, typ forskare och liknande. I himlen finns det ju många pedofiler och bedragare. Mycket glad 

obama shrug_0.gif


   
SvaraCitera

Viktor Orbán, Jimmie


   
SvaraCitera
sies
 sies

LimeTheFox:

obama shrug_0.gif

Om jag säger såhär då, homosexuella hamnar i helvetet enligt visa religiösa. Mycket glad Medan högt uppsatta präster som gett sig på unga pojkar kommer till himlen. 


   
SvaraCitera

sies:

Om jag säger såhär då, homosexuella hamnar i helvetet enligt visa religiösa. Mycket glad Medan högt uppsatta präster som gett sig på unga pojkar kommer till himlen. 

giphy (1).gif


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

hxiley: Vem avgudar ni


   
SvaraCitera

Bob Marley, Mark Knopfler och Gary Moore


   
SvaraCitera