Aviseringar
Rensa alla

vem blev jag gravid med ?


Ämnesstartare

Idag var jag och gjorde ultraljud för att se hur långt graviditeten gått, jag ska göra en abort.. det visade 4 veckor plus 5 dagar.. så väldigt tidigt. Min fråga till er är nu såhär.. jag hade sex med 2 olika killar med 1 veckas mellanrum. Datumet jag fick för tiden jag blev gravid stämmer in på en av killarna(den första killen).. det konstiga är att jag hade min mens då, kan man verkligen bli gravid när man har sista dagen ungefär på sin mens ? eller måste det vara killen som jag hade sex med en vecka efteråt? men varför visar då ultraljudet 4+5.. jag vill gärna veta vem som jag blev gravid med.. vad tror ni ? hur säkra är de där ultaljuden ? tack !


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sluta knulla runt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jadu.. så skulle jag ju kunna tänkt.. tack för det tipset, lovar att täna på dina bra ord nästa gång..


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Sluta knulla runt

eller använd kondom [y]

Skulle tro att det nog är den första killen du blev gravid med. Ägglossningar kan komma lite när som helst (du kanske har oregelbunden mens?) så du kan mycket väl ha haft ägglossning under "sista dagen ungefär" på din mens.


   
SvaraCitera

emm_a:

jag vill gärna veta vem som jag blev gravid med.. vad tror ni ? hur säkra är de där ultaljuden ? tack !

Jobbig situation du hamnat i. Ultraljuden är nog att lita på. Däremot så är det ändå nästintill omöjligt att veta vem du är gravid med, en vecka mellan dessa, ett par dagars fel på ultraljudets reslutat...

Tycker det är starkt och bra gjort utav dig att välja abort.


   
SvaraCitera

Med Chewbacca!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopa.


   
SvaraCitera

Insert name here:

Med Chewbacca!

Moget [no-no]


   
SvaraCitera

HighParadise:

Tycker det är starkt och bra gjort utav dig att välja abort.

Håller helt med, det är väldigt starkt att du har bestämt dig för att göra abort, tror inte du kommer ångra dig i det långa loppet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis du är slödder


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Sluta knulla runt

Myksa:

Sopa.

Viljans Triumf:

Grattis du är slödder

Tror ni det känns bra att i en redan tuff tid få höra sådant här? Det är väl fan lika mycket killens fel att han var så dum i huvudet att HAN inte satte på sig en kondom, han antar jag knullade lika mycket som hon gjorde.

Kämpa på! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dominatus:

Tror ni det känns bra att i en redan tuff tid få höra sådant här?

Ja, det tror jag, någon gång måste även idioter och judar skaffa sig vett.

Dominatus:

Det är väl fan lika mycket killens fel att han var så dum i huvudet att HAN inte satte på sig en kondom, han antar jag knullade lika mycket som hon gjorde.

Ja, han är självklart lika mycket slödder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dominatus:

Tror ni det känns bra att i en redan tuff tid få höra sådant här? Det är väl fan lika mycket killens fel att han var så dum i huvudet att HAN inte satte på sig en kondom, han antar jag knullade lika mycket som hon gjorde.

Har vi sagt att det inte är killens fel? Men det är inte säkert att de knullar med olika tjejer varje helg.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Men det är inte säkert att de knullar med olika tjejer varje helg.

Nej det är ju sant, men du kan inte förneka att det skulle vart mer accepterat än om en tjej gjorde det? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klantigt att lyckas med en sån sak.


   
SvaraCitera