Aviseringar
Rensa alla

Vem?[cute]


blum
 blum
Ämnesstartare

Jag fick ett paket på posten idag, med en bok och en söt lapp i [bigsmile][love]
Vem är den skyldige? 😮


   
Citera

Inte jag!


   
SvaraCitera

Aww, sött =)


   
SvaraCitera

Låter för gay för att det skulle vara jag.


   
SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

boken var ju fett o-gay.

Days of War, Nights of Love is a collection of political, social and philosophical essays, mostly with a modern anarchist theme. Most essays advocate the fight for personal freedom, alternate choices and lifestyles. Some of the book is devoted to the criticism of capitalism, statism, and mass-consumerism, arguing that these things dehumanize the individual and decrease the general quality of life.


   
SvaraCitera

Vad stod det på lappen? [love]


   
SvaraCitera

varför får jag inga prisenter [cry](eh ja en gammal vän till mig uttalade det så ^^). Alla hatar bengal

men wei, grattis söta maja[love] I'm sad to say it wasn't me. EHm... jag hade nog aldrig skickat just den boken i vilket fall!


   
SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

bengal:

varför får jag inga prisenter [cry](eh ja en gammal vän till mig uttalade det så ^^). Alla hatar bengal

aw 🙁 jag gillar dig!

men hallå, jag är värsta nyfiken ju


   
SvaraCitera

Lindblom:

aw 🙁 jag gillar dig!

puss o kram på dig[love] nu bidde jag glad

Lindblom:

men hallå, jag är värsta nyfiken ju

ja det känns som om de alltid brukar krypa fram och erkänna rätt snabbt. Utsätt tänkbara kandidater för hot via pm eller något ^^


   
SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

Nu vill jag veta :((


   
SvaraCitera

Lindblom:

Days of War

Griffin. Eller Matoc.

bengal:

varför får jag inga prisenter


   
SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

Sagitta:

Griffin. Eller Matoc.

tror inte det nej. läste du vad det stod? var massa vänster osv :c


   
SvaraCitera

Lindblom:

Days of War, Nights of Love is a collection of political, social and philosophical essays

Matoc? XD


   
SvaraCitera

Lindblom:

var massa vänster osv :c

Jaha 😀


   
SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

haha mm. han brukar heller inte kalla mig "blumis" eller "blomis" (syns lite dåligt) och han är aldeles för fattig för att skicka böcker på posten <3


   
SvaraCitera