Aviseringar
Rensa alla

Vem fan pratar med SIRI seriöst?


Ämnesstartare

För låt mig men vilken idiot är de som sitter på allvar och snackar med en robot på sin mobil? Hur många vänner måste man ta tappat innan men börjar prata med en röst i en mobil som är en dator?
bara undrar om min värld kommer att se ut så här när jag bilr stor och sitter på min parkbänk... [shake]


   
Citera

The_joker:

För låt

jag kommer aldrig förlåta dig för att du särskriver "förlåt"


   
SvaraCitera

hoppas det


   
SvaraCitera

Det är tydligt att du inte anar hur många ensamma själar det finns som strövar genom världen.


   
SvaraCitera

vilken idiot tror att folk som har SIRI på mobilen seriöst pratar med henne dygnet runt? 😉

jag "pratar" med SIRI då folk vill se hur "hon" funkar och om jag har tråkigt och "hon" har svaret. Har svårt att tro att någon har SIRI som vän och pratar med henne ofta då hon är i BETA-stadiet och långt ifrån färdig.


   
SvaraCitera

Förhoppningsvis gör ingen det.


   
SvaraCitera

trubdruider:

[wink]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
zIGGE

[love] big bang theory


   
SvaraCitera

The_joker:

en röst i en mobil som är en dator?

cleverbot klarade ett turingtest för lite drygt ett halvår sen. för lite mer än ett år sen vann en dator, watson, en jeopardymatch mot två av de mest framstående spelarna i amerikansk jeopardyhistoria, och blev väl på något plan världsmästare. schack mellan människor och maskiner har överlag inte varit intressant sedan 90-talet, datorer är helt enkelt för bra.

Image

kolla in den där utvecklingen. om den håller så kommer det nog inte dröja många år innan din mobil börjar facepalma dig.


   
SvaraCitera

The_joker:

För låt mig men vilken idiot är de som sitter på allvar och snackar med en robot på sin mobil?

Raj Koothrappali


   
SvaraCitera

Slumptard:

[wink]

min enda sanna vän är siri [love]


   
SvaraCitera