Aviseringar
Rensa alla

Vem går man till om man misstänker att man är...


Ämnesstartare

Violine:

But I'm special? [blush][blush] *låtsas*

Klart! Du är ju Tv-kändis [blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Klart! Du är ju Tv-kändis

Lol, I wouldn't call myself that... But yeah, I just had my 15 minutes of fame. ^_^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Lol, I wouldn't call myself that... But yeah, I just had my 15 minutes of fame. ^_^.

Thats right girl and its all that i need [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Thats right girl and its all that i need

Det där lät bara porrigt. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Det där lät bara porrigt. 😛

Sluta tänk snusk då! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Sluta tänk snusk då!

Jag har precis fått tillbaka min sexlust... Jag firar med snusk. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag har precis fått tillbaka min sexlust... Jag firar med snusk. <3

Haha! Därför du tolkar det jag skriver snuskigt då. [cute]


   
SvaraCitera

Du är kvinna, det kan förklara en hel del.
har du grova humörsvängningar? Allmänt socialthandikappad? jävligt högljudd och ska alltid vara i centrum? och du säger nej men menar ja? ja då är du heltklart en helt normal kvinna.
Jag är ganska bra på att ställa diagnoser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag vill i alla fall testa om jag har dyspraxi och om jag har aspergers

för det första, har du så dålig balans/koordination att du har stora problem av det? eller att är ett stort hinder i din vardag? i så fall borde kanske gå till en läkare eller något.

men om det bara är att du har allmänt dålig balans och ramlar ramlar lite då och då(vilket kan hända de flesta), utan att ha några större svårigheter att koordinera muskelrörelser etc kan det mycket väl vara så att vissa helt enkelt har sämre balans än andra, utan att du behöver vara orolig över att ha någon utvecklingsstörning[smile]

aspergers syndrom vet jag inte så jättemycket om, men jag tror inte att det brukar räcka med att bara kunna anses som tystlåten för att få den diagnosen.

och digitala klockor ÄR faktiskt betydligt lättare att läsa av än analoga. då det är väldigt mycket lättare att bara läsa av en siffra än att titta på två pinnar som pekar någonstans mellan några siffror. jag måste också fundera en massa när jag ska titta på en analog klocka, antagligen mest eftersom att jag typ inte har använt en analog klocka sen jag var typ 10, så det är väl en vanesak antar jag[party]

och kom ihåg att man kan vara konstig och onormal utan att vara psykiskt sjuk[party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men alla är ju sjuka i huvudet ibland, det är normalt.[love]


   
SvaraCitera

Violine:

Souwh, vart går man?

Finns det någon kurator eller sjuksköterska på din skola (om du går i skolan)? Oftast har de ganska bra koll på vilka personer man kan vända sig till i sin kommun.


   
SvaraCitera
Shnyps

Violine:

Seriously, jag fixar inte att bli mobbad i ännu en av mina seriösa trådar.

DeathOrGlory:

Klart! Du är ju Tv-kändis [blush][cute]

Violine:

Lol, I wouldn't call myself that... But yeah, I just had my 15 minutes of fame. ^_^.

DeathOrGlory:

Thats right girl and its all that i need [blush]

Violine:

Det där lät bara porrigt. 😛

DeathOrGlory:

Sluta tänk snusk då! [no-no]

Violine:

Jag har precis fått tillbaka min sexlust... Jag firar med snusk. <3

DeathOrGlory:

Haha! Därför du tolkar det jag skriver snuskigt då. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja så länge soom du inte vaggar fram och tillbaka och är övernaturligt smart, så ska det nog inte vara alt för stor risk att du har asperger[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar ju rätt vettig tycker jag.
Aspbergers är ett relativt kraftigt symptom och jag tvivlar rätt rejält på att du har det, sånt kan synas i saker du skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

för det första, har du så dålig balans/koordination att du har stora problem av det?

Jag är otroligt okoordinerad, otroligt, plus att min balans är sjuk - den är verkligen hemsk, jag kan tappa balansen när jag lyfter på ena foten för att ta ett steg ibland... Det är som att min balans bara stänger av ibland, det är skitjobbigt.

Det är något seriöst fel på det i alla fall.

gugge_heter_jag:

aspergers syndrom vet jag inte så jättemycket om, men jag tror inte att det brukar räcka med att bara kunna anses som tystlåten för att få den diagnosen.

Jag vet ganska mycket om det dock... och jag orkade inte förklara mig själv... V

gugge_heter_jag:

och digitala klockor ÄR faktiskt betydligt lättare att läsa av än analoga.

Jag vet sötnos men det är inte att jag är långsam på att läsa dem jag KAN INTE det. Jag har försökt i flera år och det är bara att inse faktum, det är något jag aldrig kommer att förstå.


   
SvaraCitera