Aviseringar
Rensa alla

Vem hade du helst träffat från UM?


Ämnesstartare

Schism:
Dödsguden

+ gumman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dbp har jag inte träffat. Henne vill jag träffa! !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen tror jag. Jag tror inte att de finns någon som vill träffa mig här så de är ingen Ideé att lägga energi på de.

 


   
SvaraCitera
mynona

Tjohej:

Party

Tumme upp Ja, jag menar det: personer man inte känner så väl kanske man inte vill träffa enskilt, men på en umträff? Ja, då hade jag gärna velat träffa alla som vill träffa mig! 

materialarn:
Ingen tror jag. Jag tror inte att de finns någon som vill träffa mig här så de är ingen Ideé att lägga energi på de. 

Tror nog att det finns de som hade velat, så många komplimanger jag har sett dig få i bildtråden. Jag hade gärnat mött dig på en umträff! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ja, jag menar det: personer man inte känner så väl kanske man inte vill träffa enskilt, men på en umträff? Ja, då hade jag gärna velat träffa alla som vill träffa mig!

Där håller jag helt med och jag känner även samma. Skulle inte heller våga träffa någon umare, eller någon annan från nätet, enskilt. Men gärna på träff. Om jag ens vågar mig dit till en sådan, vill säga.
🙂


   
SvaraCitera
mynona

Tjohej:

Där håller jag helt med och jag känner även samma. Skulle inte heller våga träffa någon umare, eller någon annan från nätet, enskilt. Men gärna på träff. Om jag ens vågar mig dit till en sådan, vill säga.
🙂

Ja, men dock kan man ju lära känna folk såpass väl från nätet att man vågar möte dem enskilt - jag har träffat flera umare men än så länge bara enskilt (eller i grupper på tre) så jag har börjat från andra hållet kan man säga, men det verkar nästan ske av sig självt vem man lär känna via nätet på det viset. Jag tycker att du ska på träff och tror nog att du går på en sådan så småningom! I sommar! Jag har aldrig varit på en sådan men funderar oftare och oftare på att gå och gör det kanske till slut - har blivit uppmanad till det av de jag träffat enskilt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ja, men dock kan man ju lära känna folk såpass väl från nätet att man vågar möte dem enskilt

Ja, absolut. Klart att det finns sådana fall.

mynona: Jag tycker att du ska på träff och tror nog att du går på en sådan så småningom! I sommar!

Man vet aldrig vad framtiden har att ge! Så vi får se, det är några månader kvar ^^ Det beror helt klart på när och vart + vilka som kommer. Och om det på något sätt krockar med jobbet.

mynona: Jag har aldrig varit på en sådan men funderar oftare och oftare på att gå och gör det kanske till slut - har blivit uppmanad till det av de jag träffat enskilt

Men gå på träff, enligt de som varit på träffar ska det ju vara väldigt najs. Och dom som har gått tycks ju ha fått mersmak. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: + gumman

har träffat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

har träffat

Kan du bevisa att de inte var ett troll för de värkade som ätt tråll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

har träffat

Du skojar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle vilja träffa de som absolut INTE vill träffa mig. Skadeglädje 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeti: Kan du bevisa att de inte var ett troll för de värkade som ätt tråll.

klart det inte var ett troll, haha :*)

kukoxo: Du skojar

nejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: nejdå

är det vem jag tror det är


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Skulle kunna skriva en lång lista.. Men är rädd för att jag ska råka glömma någon Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm av de jag ej träffat ännu vill jag gärna träffa:

bell
fruliten
shatter
s3on
ganon
mynona
ceka

finns säkert fler men kommer ej på just nu


   
SvaraCitera