Aviseringar
Rensa alla

Vem har autism här inne:)


Ämnesstartare

hej alla:) jag har själv autism och ser mycket i samhället som kan bli bättre:)
både vänskap till skola osv:)
Blev medlem här idag och tänkte om det skulle finnas fler som är ungefär som jag som har autism:)
Det finns många fördelar som nackdelar att ha autism som med allt annat:)
vilka är fördelar och nackdelar hos dig i med din autism isf:)
om ni vill skriva adhd eller annan så är det ändå okej:) det är ju ändå npf diagnoser:)


   
Citera
Ämnesstartare

Har säkert nåt av det (OBS! Självdiagnosticerad) men berätta gärna mer om hur du tänker få samhället att bli bättre 🙂


   
SvaraCitera

Det är stor sannolikhet att jag har autism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som har autism, hur ser ni på folk som skämtar om det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Ni som har autism, hur ser ni på folk som skämtar om det? 

Lol


   
SvaraCitera

Asstriid:
Ni som har autism, hur ser ni på folk som skämtar om det? 

Om jag har autism, jag tycker inte att det är fel att skämta om autism (jag skämtar om autism), det är bara lite jobbigt om man ser att skämtet är baserat på brist på kunskap. Om jag inte har autism, ignorera det här


   
SvaraCitera

jag har Autism fördelarna som jag tycker är att jag kan gå ner i djupet i ett visst ämne (jag har väldigt lätt med språk tack för min autism) men har väldigt svårt med sociala kontakten med några personer som jag inte vet ifall de skämtar eller inte så därför tar jag alla som de skämtar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är något nyfiken på varför personen(?) blev låst efter att ha skapat den här tråden 


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

Inte Jung:
Är något nyfiken på varför personen(?) blev låst efter att ha skapat den här tråden 

Verkar skitskumt, kan någon moderator utveckla? Annars kan det hända att konspirationsteorier börjar dyka upp Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Är något nyfiken på varför personen(?) blev låst efter att ha skapat den här tråden 

Kneg:

Verkar skitskumt, kan någon moderator utveckla? Annars kan det hända att konspirationsteorier börjar dyka upp Rullar ögonen

Integritetspolicy för Ungdomar.se §2:

"För att skapa ett användarkonto hos oss måste du vara 13 år eller äldre. Du får dock inte vara äldre än 25 år."

profilen av hild1: "26 år"


   
SvaraCitera

123fendas:

Integritetspolicy för Ungdomar.se §2:

"För att skapa ett användarkonto hos oss måste du vara 13 år eller äldre. Du får dock inte vara äldre än 25 år."

profilen av hild1: "26 år"

E nt moderatorerna över 25? Hahah en har ju barn lixom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: "För att skapa ett användarkonto hos oss måste du vara 13 år eller äldre. Du får dock inte vara äldre än 25 år."

jag är 31


   
SvaraCitera

Inte Jung:

jag är 31

LOL!

SthlmsBruden;)):

E nt moderatorerna över 25? Hahah en har ju barn lixom

Hyckleri! Skandal Tumme ned


   
SvaraCitera

Inte Jung:

jag är 31

Nu e du ute på hal is hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)): Nu e du ute på hal is hahah

Admin/mods känner mig redan Cool


   
SvaraCitera