Aviseringar
Rensa alla

Vem har du helst sex med? Donald Trump VS Hilary


Ämnesstartare

Valets viktigaste fråga.


   
Citera

Möjligen Donalds fru (hon är ju fd fotomodell). Eller om Hillary har någon sexig och kåt dotter. 


   
SvaraCitera

islamofoben: Eller om Hillary har någon sexig och kåt dotter

chelseaclintonbab.jpg

Är du säker? Galen


   
SvaraCitera

Skepticdouche: Hilary Clinton

skulle inte ens röra trump med tång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:

chelseaclintonbab.jpg

Är du säker? Galen

Sexy af


   
SvaraCitera

Lee Woo-Jin:

chelseaclintonbab.jpg

Är du säker? Galen

Jag sätter hellre på Donald än hon.


   
SvaraCitera

Skepticdouche:

Sexy af

Du har en speciell smak!


   
SvaraCitera

Hillary var snygg när hon var ung.


   
SvaraCitera

Hillary var snygg när hon var ung.


   
SvaraCitera
JamezK

Helt klart Hillary. Jag får spy reflexer utav trump.


   
SvaraCitera

Michelle Obama Rodnar


   
SvaraCitera

Skepticdouche: Sexy af

Trodde faktiskt att det var en fejkad bild men sedan upptäckte jag att det är Hillarys dotter Chelsea Clintons ansikte i vart fall.  Skeptisk

Men nej tack, jag tror jag föredrar Donalds fru istället. Donald har säkert fullt upp med presidentvalet så Donalds fru Melania (som är fd topmodell från Slovenien) kan gott behöva lite kuk i alla sina hål.  Mycket glad

2B72D06700000578-3201088-image-a-4_14399


   
SvaraCitera

Vissa kan ju ha åsikter om Donalds politik men han har i vart fall hyfsad smak vid val av fru.   Mycket glad  Tumme upp

maxresdefault.jpg


   
SvaraCitera
Hando

Hillary var ju en riktig läckerbit i sin ungdom. Har för mig hon var runt 20 då bilden togs.
http://logoonline.mtvnimages.com/uri/mgid:file:http:shared:newnownext.com/wp-content/uploads/2015/10/fox.jpg?quality=0.8&format=jpg&width=980

Sen har hon ju inte åldrats dåligt heller. Hon är ju nästan 70 år nu och ser ändå ut vara runt 45-50. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

islamofoben:

Trodde faktiskt att det var en fejkad bild men sedan upptäckte jag att det är Hillarys dotter Chelsea Clintons ansikte i vart fall.  Skeptisk

Men nej tack, jag tror jag föredrar Donalds fru istället. Donald har säkert fullt upp med presidentvalet så Donalds fru Melania (som är fd topmodell från Slovenien) kan gott behöva lite kuk i alla sina hål.  Mycket glad

2B72D06700000578-3201088-image-a-4_14399

Hellre Ivanka än Melanie Rullar ögonen


   
SvaraCitera