Aviseringar
Rensa alla

Vem har vackrast insida på UM?


Ämnesstartare

Vem, tycker du, har "vackrast insida" på UM?
Med vackrast insida menar jag personlighet, personkemi mellan dig och personen du nominerar, åsikter, talang eller annat som tilltalar dig med personen UTAN att tänka på något jävla utseende.

Och här skiter vi fullständigt i kön, det är töntigt.

Make love, not war! [love]
eller
Make out, not war! (mysigt[blush])[love]


   
Citera

Ensamvargen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt spontana svar är Stringburka. Ska tänka på fler jag tycker om, det är så himla trevligt att tänka på sådana.[smile]


   
SvaraCitera
KSENIA

tkr det ä rvärre att bedöma personlighet än utseende asså :s


   
SvaraCitera

Inte jag iallafall, jag åt just chips [shake]


   
SvaraCitera

Timeisrunningout.
Antrax.
Mediakatt.


   
SvaraCitera
zIGGE

zIGGE


   
SvaraCitera

KSENIA:

tkr det ä rvärre att bedöma personlighet än utseende asså :s

känns så nästan [crazy] att inte bli nämnd här e väll fan så mkt mer än utseendetråden


   
SvaraCitera

Vet ej om vi har bra "personkemi", men tror ass har en väldigt fin insida[smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Framtidstron. Vad jag än säger så kan hon säga det tio gånger vackrare, snällare och finare formulerat. Dvs, hon når ut till folk på ett speciellt sätt. Sånt tycker jag man ska hylla.


   
SvaraCitera

Håller med KSENIA, nu har ni tagit det förkastliga med bedömande av utseende till insidan. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Stringburka.
Tycker vettiga saker med vettiga argument. Nyanserad.

Brk g.
Kommer in och reder ut meningsskiljaktigheter i debatter och dylikt. Snäll och diplomatisk!
Använder ibland visserligen sitt språk som härskarteknik, men verkar inte vara en tjurskalle som tar sin egen åsikt som allmän sanning som de mindre vetande ska anpassa sig till, vilket är ganska ovanligt när man antagligen är lite närmare sanning än andra.

Geiger.
kanske inte hennes internetalterego. Men hon e asmysig snäll person jag gillar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

timeisrunningout:

Framtidstron. Vad jag än säger så kan hon säga det tio gånger vackrare, snällare och finare formulerat. Dvs, hon når ut till folk på ett speciellt sätt. Sånt tycker jag man ska hylla.

Åh [love]
blev glad att du tycker så.


   
SvaraCitera

nasir:

Håller med KSENIA, nu har ni tagit det förkastliga med bedömande av utseende till insidan. [bigsmile]

Tycker inget av det är förkastligt, handlar om preferenser.

Nachac:

Timeisrunningout.
Antrax.
Mediakatt.

Som en tämligen liten brasklapp kan jag säga att vissa är utelämnade för att den insamlade informationen är för liten, även om jag har en stark tro att ni har en väldigt vacker insida.


   
SvaraCitera

Aah jag måste också säga att jag tycker många av er har väldigt fin insida utöver mina tre nomineringar!


   
SvaraCitera
time
 time

framtidstron lever:

blev glad att du tycker så.

Började tänka på det i samband med den där hemska tråden om tolvåringen, att du kunde säga precis vad jag sa före men på ett så mycket mer effektivt sätt. Jag har en förmåga att tro att hysteri = löser saker fortare. [blush]

Nachac:

Timeisrunningout

Jag är nog inte så fin egentligen. Eller, jag försöker vara snäll, men jag faller ganska mycket för grupptryck och finner ibland det väldigt roligt att skoja på andras bekostnad för att framstå som roligare själv, vilket i sin tur leder till att jag blir mindre omtyckt och nojar sönder och anses som elak. Tycker du borde byta ut mig mot någon annan.


   
SvaraCitera