Aviseringar
Rensa alla

Vem har vackrast insida på UM?


Skulle nog vilja säga att Krasch/Antrax ligger högt på listan i alla fall. [cute]


   
SvaraCitera

Ångrar lite attjag skrev några alls och inte körde på principen ingen nämnd, ingen glömd.

Nu kommer jag ju på massa jag vill skriva med motiveringar men om jag skriver fler så kommer jag ju även då glömma flera och då känns det värre än om jag bara nominerat några stycken.
[sad]

timeisrunningout:

Började tänka på det i samband med den där hemska tråden om tolvåringen, att du kunde säga precis vad jag sa före men på ett så mycket mer effektivt sätt.

Om det så vore hjälpte inte det heller ändå 🙁
Höll på att skriva "Hoppas hon är ett troll" men samtidigt hoppas jag inte att folk är så puckade att de finner glädje i att trolla att de är döende tolvåringar.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Eller, jag försöker vara snäll, men jag faller ganska mycket för grupptryck och finner ibland det väldigt roligt att skoja på andras bekostnad för att framstå som roligare själv, vilket i sin tur leder till att jag blir mindre omtyckt och nojar sönder och anses som elak.

Åh, nej, du är mänsklig, måste genast ta bort dig.

Motiveringar:

Nachac:

Timeisrunningout.

Mycket sympatisk och intelligent kvinna. Är duktig på att formulera sig och bemöter i princip alla på ett jämlikt sätt innan de visar vilken behandling de förtjänar. Har dock även en förmåga att bita ifrån vid behov, utan vilken värdet i det sympatiska skulle sjunka radikalt. Paketet kompletteras med en lättsam attityd, starkt estetiskt sinne, samt förmåga. Hon har ett gudagivet tålamod och en allmänt upplyftande aura.

Nachac:

Antrax.

Lekfull, begåvad och sympatisk, samt diplomatisk. Med barnasinnet i behåll glider hon omkring och sprider glädje.

Nachac:

Mediakatt.

Har ett intellekt som, nej, kommer inte på någon bra liknelse, det säger väl något? Ytterligt beläst skrider hon fram på forumet och gör något som bara kan betecknas som: "äger skiten ur samtliga."


   
SvaraCitera

Nachac:

Antrax.

Rödbull:

ass

Slumpartad:

Krash/Antrax

Amenguuh vad ni e fina [blush][blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kan ej välja ut enstaka för jag tycker om så många här och det blir värsta jobbigt om jag glömmer någon.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Är pk, ok och kk.


   
SvaraCitera

bögjenn, ensamvargen, köttfärssås och pendulum

finns så klart väldigt många fler vars personlighet tilltalar etc, men utifrån rubriken var detta namnen som kändes mest rätt


   
SvaraCitera
time
 time

Nachac:

Mycket sympatisk och intelligent kvinna. Är duktig på att formulera sig och bemöter i princip alla på ett jämlikt sätt innan de visar vilken behandling de förtjänar. Har dock även en förmåga att bita ifrån vid behov, utan vilken värdet i det sympatiska skulle sjunka radikalt.

Läste upp detta med blossande kinder för en sambo som höll med. Är glad nu. [blush] Tack!


   
SvaraCitera

krasch:

Kan ej välja ut enstaka för jag tycker om så många här och det blir värsta jobbigt om jag glömmer någon.

Amen sluta va så bra??? [mad]
Nu känns det ju ännu värre.

Fast nu kan jag nominera dig också utan att det blir så fult:
KRASH
TITTA SÅ FIN OCH SNÄLL HON E.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Läste upp detta med blossande kinder för en sambo som höll med. Är glad nu. [blush] Tack!

Glad över att du blev glad.


   
SvaraCitera

Känner spontant att jag inte kan namnge någon eftersom alla bara verkar visa upp sina fula och dåliga sidor här [sad] De jag tycker är fina är inte aktiva på um längre [sad]


   
SvaraCitera

Ang. dramat gällande etiken kring dessa trådarna (Angående, gällande, kring):

Personligen spelar det inte den minsta roll för mig om ingen hierarkiserar mig högst på den utseendemässiga stegen på UM eller om flertalet rentav skulle gå ut med att de voro av åsikten att jag såg ut som en påse skridskor.

"Buhu ingen gillar mey [cry]" tager dock hårdare.

Kan inte alla bara kramas istället?

Nu ska jag återgå till att se på porr och fortsätta fundera på div. vis att ta mitt liv på, ajö så länge.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Kan inte alla bara kramas istället?

Ögon i en plåthink:

Kan inte alla bara kramas istället?

Ögon i en plåthink:

Kan inte alla bara kramas istället?


   
SvaraCitera
time
 time

Ögon i en plåthink:

Kan inte alla bara kramas istället?

Jo, vi ska krama dig också. Nu fick jag dåligt samvete att jag inte skrivit ditt nick i någon av trådarna, för det borde ju tekniskt sett vara fullproppat med folk som utropar PLÅTHINK! PLÅTHINK!


   
SvaraCitera

Eller så skriver vi dem vi ogillar istället så behöver ingen ta illa vid sig över att den inte är nämnd!!!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Kan inte alla bara kramas istället?

tycker också


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Nu ska jag återgå till att se på porr och fortsätta fundera på div. vis att ta mitt liv på, ajö så länge.

[love]


   
SvaraCitera