Aviseringar
Rensa alla

Vem i kungafamiljen tycker ni om mest?


Smilen
Ämnesstartare

Vilka av dessa uppskattar ni allra mest av dessa val? 

Jag är väldigt förtjust i Madeleine, jag tycker om henne väldigt mycket, hon är väldigt fin, en riktig läcker kvinna. Hon har så fin kropp och hon är het.

nå vem är eran favorit?


   
Citera

Kungen är väl cool.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

PWr:
Kungen är väl cool.

Ja och han kör fort med.


   
SvaraCitera

Alla kan dra åt helvete


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Alla kan dra åt helvete

Wow vad har de gjort dig? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Hitlers barn


   
SvaraCitera

KNUUGEN!!Cool


   
SvaraCitera

Bildresultat för kungen meme


   
SvaraCitera

jag gillar alla i kungafamiljen


   
SvaraCitera

Hahah mig själv är släkt med Gustav vassa!Mycket glad


   
SvaraCitera

jag har ingen koll alls på kungen och hans snobb familj


   
SvaraCitera

Nu dissar du ju Estelle


   
SvaraCitera

Smilen: Carl XVI Gustaf

Får väl säga C-G!  Mycket glad

I dag har kung Carl XVI Gustaf suttit på Sveriges tron i 44 år och 223 dagar- längre än någon annan av Sveriges 69 regenter sedan år 970 då regentlängden inleddes.
Fram till i går hölls regeringsrekordet av Magnus Eriksson, barnbarn till Birger Jarl. Men den gode Magnus blev kung redan vid tre års ålder, Carl Gustaf var i alla fall tjugosju år då han tillträdde tronen.
Kung Carl Gustaf började sin bana i en brant uppförsbacke. Han var den yngste kungen i Europa, han säger själv att han varken kände sig mogen eller var färdigutbildad.
Han hade riksdagens majoritet emot sig.
Det blåste iskalla vänstervindar – Olof Palme utropade att ”vi är bara ett pennstreck från republiken.”   Mycket glad

Källa: SVT


   
SvaraCitera

Kalle G såklart


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

stoner:

Får väl säga C-G!  Mycket glad

I dag har kung Carl XVI Gustaf suttit på Sveriges tron i 44 år och 223 dagar- längre än någon annan av Sveriges 69 regenter sedan år 970 då regentlängden inleddes.
Fram till i går hölls regeringsrekordet av Magnus Eriksson, barnbarn till Birger Jarl. Men den gode Magnus blev kung redan vid tre års ålder, Carl Gustaf var i alla fall tjugosju år då han tillträdde tronen.
Kung Carl Gustaf började sin bana i en brant uppförsbacke. Han var den yngste kungen i Europa, han säger själv att han varken kände sig mogen eller var färdigutbildad.
Han hade riksdagens majoritet emot sig.
Det blåste iskalla vänstervindar – Olof Palme utropade att ”vi är bara ett pennstreck från republiken.”   Mycket glad

Källa: SVT

Jag hörde detta på radion.


   
SvaraCitera