Aviseringar
Rensa alla

Vem man blir av oskulden med.....


Seriöst talat var jag så himla kåt att jag gick ut en kväll och hade sex med första bästa. Det var en hunk, men vi bytte varken telefonnummer eller namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är oskuld [cool]


   
SvaraCitera

Blev av med båda första kyssen, oskulden och första orgasm med min pojkvän som jag fortfarande är tillsammans med ... jag var 18 nästan 19 då =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den som känns bra.

Den jag är tillsammans med.[zzz]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Sluta citera mig era as


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

[no-no] Inte trycka ner sig själv, det var Awesome, du kan säga att du blev utnyttjad istället, då låter det coolt

Haha true dat. Känner så för det iaf. Men jag e sugen på rebound nu 😀 Ska bli kul 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mittemellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eg är jag nog mest irriterad på att så många attraktiva 16-åringar vill bli av med oskulden med just mig. Det är liksom inte kul att få ett otroligt dåligt ligg(iaf i senaste fallet) med en tjej man vill ha sex med på en regular basis när hon väl börjat lära sig knulla.


   
SvaraCitera

Min pojkvän. [zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Blev av med den med min dåvarande flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En jag var ihop med. Ångrar det dock, skulle hellre vilja vara oskuld fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Anledningen e pga en brud jag hade mycket kort sex med pga att det gjorde så ont på henne, jag vill träffa henne igen då jag verkligen gillade hennes personlighet, men nu svarar hon inte när jag ringer, känner mig fan utnyttjad ><

Hon kanske inte vill träffas igen för att hon tror att du bara vill ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Hon kanske inte vill träffas igen för att hon tror att du bara vill ha sex.

Mycket lustig anledning IMO.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Hon kanske inte vill träffas igen för att hon tror att du bara vill ha sex.

Sämsta anledningen jag hört.

Spec då hon var "på" hela tiden(väldigt aggressiv i kyssarna, drog av mig kläderna), samt att vi planerade att göra massa saker, innan vi hade sex.

Dock undrar jag lite om du tror att det är möjligt att hon ville "bli av med den". Hur vanligt är detta eg?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Majkiie:

Mycket lustig anledning IMO.

Jo verkligen. Hur tänkte hon isf? Jag blir av med oskulden med den här killen, fast sen vill jag inte träffa honom för att han bara vill ha sex.

WHUT?


   
SvaraCitera