Aviseringar
Rensa alla

Vem njuter mest när man har sex?


Exner:

Han skrev lite lika om specifika fall.

Han skrev att man inte bara behöver peta in den och sedan vara klar, och jag påpekade då att inte alla är av den åsikten.


   
SvaraCitera

folk har en bild av att det är jättesvårt att få en tjej att komma. blir sur över detta. det stämmer inte. man behöver bara anpassa knullet mer efter tjejens kropp. 


   
SvaraCitera

stereo total:
folk har en bild av att det är jättesvårt att få en tjej att komma. blir sur över detta. det stämmer inte. man behöver bara anpassa knullet mer efter tjejens kropp. 

mm, känns som att en stor anledning är att en mans njutning är den som står i första rummet.
det är ju så svårt att få tjejer att komma att en lika gärna kan låta bli att stimulera dem...


   
SvaraCitera

krrröt: det är ju så svårt att få tjejer att komma att en lika gärna kan låta bli att stimulera dem...

vad rolig du är...


   
SvaraCitera

stereo total:

vad rolig du är...


   
SvaraCitera

borde använt citationstecken kanske


   
SvaraCitera

peterhorn: Kille svarar: Tjejer njuter något mer

Tjejer har ju fler nerver "där nere" än vad killar har.


   
SvaraCitera
Yaren

Jag tackar Gud för rösta blankt 

D


   
SvaraCitera
Yaren

jag tackar Gud för rösta blankt

J


   
SvaraCitera
Yaren

MEN VAFAAAN UM 

M


   
SvaraCitera

stereo total:
folk har en bild av att det är jättesvårt att få en tjej att komma. blir sur över detta. det stämmer inte. man behöver bara anpassa knullet mer efter tjejens kropp. 

Word


   
SvaraCitera

Kukkonen:

Nej. Båda könen njuter lika mycket.

det gör mer ont på tjejer


   
SvaraCitera

.......:

det gör mer ont på tjejer

Ni måste vara blöta, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
jag tackar Gud för rösta blanktJ

Varför röstade du blankt?


   
SvaraCitera
penja

Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara och röstade blankt. 

J

Killar har generellt sett lättare att komma, men det behöver inte betyda att de njuter mer vid sex. Och angående det att många tjejer "behöver mer stimulans än vid samlag" (?!?!!) man kan stimulera klitoris även vid samlag!! Men jag skulle nog gissa på att båda män och kvinnor njuter ganska lika mycket vid bra sex. Hoppas det åtminstone. 


   
SvaraCitera