Aviseringar
Rensa alla

Vem på UM kommer du mest respektive minst överens med?


mynona

Jag kommer mest överens med de jag går ihop med personkemiskt sett, oavsett om vi har samma åsikter eller inte, men däremot inte alltid med folk som har samma åsikter som mig om vår personkemi inte fungerar. I de fall både personkemi och åsikter stämmer blir det bäst. 

Vet inte om jag känner mig bekväm med ev drama av att avslöja vilka jag kommer sämst överens med. En av dem verkar ha ungefär samma åsikter som jag, men det skär sig tyvärr interaktionsmässigt. Jag kommer ju inte överens med tex Razorblade, Greken och någon annan vars namn jag glömt. Dock kan jag komma överens med Sming i den meningen att vi kan interagera ganska civiliserat trots att vi har motsatta åsikter. På omvänt sätt kommer jag väl överens med en annan användare då vi har bra personkemi trots att vi har skilda åsikter, och med en tredje användare går interaktionen också smidigt då vi har god personkemi och även mer eller mindre likartade åsikter. Ja, det är intressant! Skillnaden mellan åsikter och personkemi.


   
SvaraCitera
Exner

Mest: Chib
Minst: Isola och Nachac


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest typ Caroline 
minst amsi 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har irriterat mig på i princip alla någon gång och inte speciellt långsint så jag har nog ingen riktig antagnonist direkt. Exner har skärpt sig med sina sliskiga kommentarer och brk verkar gladare så det är nog rätt lugnt för mig tror jag, men ser du mig som din Scar  så kan du ju hojta till så får vi se om jag glömt av just dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest: 

  • Bell: vi är ju så lika, min soulmate Hjärta
  • Time: också väldigt lika + min lesbocrush Rodnar

Tänker ej säga minst pga. palla tänka på sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minst NiklasW tror jag, sedan tycker jag Storchen beter sig lite som Niklas fast med andra åsikter också, jag kommer väl överens med storchen men jag stör mig på att han debatterar ganska kasst.

Sedan håller jag med många ganska mycket men ingen så där exceptionellt mycket.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

dazed: Sedan håller jag med många ganska mycket men ingen så där exceptionellt mycket.

..trodde isteche var din bromance Rodnar *kastar orden i munnen på dig* 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

..trodde isteche var din bromance Rodnar *kastar orden i munnen på dig* 

Jo det är iofs sant Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer egentligen inte överens med nån på UM, men mest var det nog stekarn, han gilla iaf lite WWE 

minst: .... alla 


   
SvaraCitera

Mest; typ Zerafina och shatter.

minst; Bateman, Niklasw.


   
SvaraCitera