Aviseringar
Rensa alla

Vem på UM passar JAG ihop med? (//Mod)


Ämnesstartare

Okej, jag ser hur det här kommer utvecklas. Inga fler trådar med det här namnet tack, använd hellre en enda stor tråd. Om inte det redan finns så skapa en.


   
Citera
Ämnesstartare

Eller hur, kan inte alla bara inse att ingen utom jag är tillräckligt het för en hel tråd tillägnad endast mig? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Okej, jag ser hur det här kommer utvecklas. Inga fler trådar med det här namnet tack,

Du om nån är en enda stor "maktmissbrukare", tack vare såna som dig går det åt fanders med Sverige...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nomns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Du om nån är en enda stor "maktmissbrukare", tack vare såna som dig går det åt fanders med Sverige...

Ja usch och tvi, kolla på mig och min makt att låsa värdelösa trådar som kommer att fylla hela forumavdelningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att vi borde para ihop alla som skapar såna trådar, då blir ju alla lyckliga[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ja usch och tvi, kolla på mig och min makt att låsa värdelösa trådar som kommer att fylla hela forumavdelningen.

OMG, vad ska folk göra då, som måst sitta hemma ikväll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jag tycker att vi borde para ihop alla som skapar såna trådar, då blir ju alla lyckliga[smile]

Bara jag inte blir parad med Mörknäs... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Bara jag inte blir parad med Mörknäs...

Skapar man en sån tråd, då får man vara beredd att ta konsekvenserna[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Skapar man en sån tråd, då får man vara beredd att ta konsekvenserna[no-no]

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

[cry]

hehe[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker göra det enda rationella, och behandla detta som en sån tråd, då rubriken ändå säger det.

mawns skulle passa ihop med kebu12 [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

mawns skulle passa ihop med kebu12 [cute]

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

[mad]

ni skulle vara jättesöta när ni sitter och försöker hålla vansinnet borta och lugnt och behärskat moderera istället för att trolla [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ni skulle vara jättesöta när ni sitter och försöker hålla vansinnet borta och lugnt och behärskat moderera istället för att trolla [blush]

Ska ta bort din tråd nu.


   
SvaraCitera