Aviseringar
Rensa alla

Vem ska man prata med?


Ämnesstartare

Jag är lite för gammal för att gå till en ungdomsmottagning (dom flesta iaf). Men jag känner att jag "bara" vill prata med någon, jag anser inte att jag behöver nån terapi. Psykolog känns en aning överdrivet.. vad ska jag göra då??


   
Citera
Ämnesstartare

typ du kan prata här[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

typ du kan prata här

nej [blush] jag vill prata med en professionell

kan man gå till vårdcentralen och säga att man bara vill prata av sig? ;S fast jag vågar ändå inte gå till vårdcentralen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ice_:

nej jag vill prata med en professionell

en professionell vadå[crazy] jag är professionell sopgubbe ifall du är intresserad[blush] kan prata om mer än bara hushållssopor dock :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

en professionell vadå

ja men typ en kurator


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ice_:

ja men typ en kurator

ok[sad] kan ej hjälpa dej då :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ok kan ej hjälpa dej då :c

k:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vårdcentralen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vårdcentralen

vet inte om jag vågar det. jag menar, när man går till en UM vet dom ändå att man har problem. På en vårdcentralen har man också det, men inte med psyket. jag vet att det inte är så jätte ovanligt för dom, jag skulle bara skämmas. ändå:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då blir det svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan fråga Ruben om han vill prata med dig. Tror han är mysig att prata med[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag går till vårdcentralen. Har tröttnat på det här nu.


   
SvaraCitera

Går du i skolan eller på universitet brukar det ju finnas en kurator eller präst man kan prata med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruella De Vil:

Går du i skolan eller på universitet brukar det ju finnas en kurator eller präst man kan prata med.

Jag gör inte det nu, men jag föredrar ändå att gå till vårdcentralen först. Jag känner det.. känns mer anonymt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till ungdomsmottagningen och ljug om din ålder[party]


   
SvaraCitera