Aviseringar
Rensa alla

Vem ska man prata med?


Ämnesstartare

tror inte de kräver att man visar leg iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast vet inte, har aldrig varit där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gå till ungdomsmottagningen och ljug om din ålder

Haha, jag skulle lika gärna kunna vara fem år yngre än vad jag är [crazy]

Den gången jag pratade med en kurator på ungdomsmottagning behövde jag inte visa leg 🙂 men tänk om dom plötsligt vill ha det XD

jag är ganska säker på att jag vill gå i terapi iaf. Alltså hos en psykolog, det känns som det rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ice_:

Haha, jag skulle lika gärna kunna vara fem år yngre än vad jag är

precis! go for it[wink]

ice_:

jag är ganska säker på att jag vill gå i terapi iaf. Alltså hos en psykolog, det känns som det rätta.

nyss sa du ju att det inte var det du ville utan du bara ville prata med någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gå till ungdomsmottagningen och ljug om din ålder

hhahaha 😀
dom vill inte ha leg men bara hela personnumret 😀 hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

precis! go for it

får se[crazy]

Nintendos BFF:

nyss sa du ju att det inte var det du ville utan du bara ville prata med någon?

jag har ändrat mig, heh. För bara typ två dagar sen, när jag skrev inlägget, trodde jag att det "bara" var min sociala fobi som gjorde att jag mådde dåligt, men det är fan inte bara det. Jag känner mig helt vilsen[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta vårdcentraler har kurator [no-no]
Ring till tidbokningen och säg att du skulle vilja boka tid med kurator bara. Har dom ingen kommer du bli hänvisad till ett sjukhus eller annan vårcentral med kurator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

De flesta vårdcentraler har kurator Ring till tidbokningen och säg att du skulle vilja boka tid med kurator bara. Har dom ingen kommer du bli hänvisad till ett sjukhus eller annan vårcentral med kurator.

Hehe, okej [y] Det känns ju faktiskt lite bättre att prata med en kurator om psykiska problem än att göra det med en läkare. Tycker jag iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ice_:

Hehe, okej [y] Det känns ju faktiskt lite bättre att prata med en kurator om psykiska problem än att göra det med en läkare. Tycker jag iaf [crazy]

Fast en läkare får ju skriva ut mysiga piller [blush] Får inte kurator eller psykolog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Fast en läkare får ju skriva ut mysiga piller Får inte kurator eller psykolog

Vill helst inte ha piller[cute]


   
SvaraCitera