Aviseringar
Rensa alla

Vem skulle du helst vilja vara?


Ämnesstartare

Lauren Conrad - LC i Lauguna Beach/The Hills, arvtagerska

Alex Evans - Fotograf, modell, designer

Isabella Löwengrip - Entreprenör, bloggare

Johan Palm - Artist

Kristen Stewart - Skådespelerska, modell

Kristen Stewart.jpg

Lauren Conrad.jpg

Alex_Evans_1.jpg

Blondinbella.jpg

Johan Palm.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Ingen av dem.

Så du vill leva ditt trista/normalkuliga liv när du kan byta med någon av dessa? Låter inte särskilt logiskt, mer kaxigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Alex Evans (Du röstade på detta alternativ)

NEMO:

Alex Evans - Fotograf

punkt slut.
de andras liv verkade vara heltcp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

de andras liv verkade vara heltfuntat

Översätt?[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Så du vill leva ditt trista/normalkuliga liv när du kan byta med någon av dessa?

Jag vill inte vara känd.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Johan Palm (Du röstade på detta alternativ)

Han har en penis. Sysselsättning spelar ingen roll, men jag skulle inte vilja vara kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Så du vill leva ditt trista/normalkuliga liv när du kan byta med någon av dessa? Låter inte särskilt logiskt, mer kaxigt.

vem bestämmer att hennes liv är tråkigare än de andras? bara för att man är känd på något sätt betyder det inte att man har ett roligare liv [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Johan Palm (Du röstade på detta alternativ)

okej, det vore lögn att påstå att jag är i en position där det är direkt svårt att ligga med naiva småflickor, men om det finns någon i sverige som har möjlighet att ta det hela till en helt ny nivå av skamlöshet så är det han. faktiskt. att testa i någon månad, dokumentera och lägga upp hela paketet på 711chan vore guld för alla inblandade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Översätt?[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

ändrade till cp. för jag vill inte vara en bortskämd arvtagerska, eller nån jävla tråkig bloggare som alla hatar, eller nån barnartist med 10-åriga fans, eller twilight-skådis som får spela mot cullen.. euw.

och fotograf är asbra + jag vill hålla på med det om jag får chansen. :))))))))) FATTARU?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Jag vill inte vara känd.

Alex är knappt känd i Montreal.

Utlänning:

Han har en penis. Sysselsättning spelar ingen roll, men jag skulle inte vilja vara kvinna.

Nej men jag tog med 2 killar D:

LightInDarkness:

bara för att man är känd på något sätt betyder det inte att man har ett roligare liv

Oftast gör det det. Och vem vill inte ha talang, pengar, utseende, karriär etc? Visst, jag förstår din tankegång. Men jag tvivlar verkligen på att hon skulle svara så om det verkligen gällde. Det är jag helt säker på.

mörknäs:

okej, det vore lögn att påstå att jag är i en position där det är direkt svårt att ligga med naiva småflickor, men om det finns någon i sverige som har möjlighet att ta det hela till en helt ny nivå av skamlöshet så är det han.

Exakt, har alltid tänkt samma sak. Men det verkar som att Johan är oskuld. fast det är han säkert inte. Omänskligt att motstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Exakt, har alltid tänkt samma sak. Men det verkar som att Johan är oskuld. fast det är han säkert inte. Omänskligt att motstå.

ja, jag skulle nog ligga med honom om tillfället uppenbarade sig i någon situation. jag menar, han ser ju ut som en småflicka själv, vem är jag att döma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Oftast gör det det.

men nej [rolleyes] efter vad jag sett o läst o hört så verkar det som att vi "vanliga" människor lever mkt roligare och trevligare liv än kändisarna. enda skillnaden är att många färre känner till oss

NEMO:

talang

alla har vi nog någon form utav talang.

NEMO:

pengar,

finns mycket mer i livet än bara pengar [zzz]

NEMO:

utseende

utseendet är långt ifrån allt (nej jag är inte ful).

NEMO:

karriär

många kanske trivs med sin karriär som de har där de inte alls är särskilt kända. karriär innebär inte att man är snuskigt rik och är världskänd. om det var det du trodde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Alex är knappt känd i Montreal.

Skitsamma. Vill inte vara någon av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Skitsamma. Vill inte vara någon av dem.

NEMO:

Men jag tvivlar verkligen på att hon skulle svara så om det verkligen gällde. Det är jag helt säker på.

LightInDarkness:

enda skillnaden är att många färre känner till oss

Nej. Ofta är man ju känd för något. Ovanståendes liv är ju inte roliga för att de är kända, utan för att de sysslar med det de vill bla.

LightInDarkness:

karriär innebär inte att man är snuskigt rik och är världskänd. om det var det du trodde

Haha, hur kan du få det till det? Jag tog inte med "kändisar" som har mycket pengar. Alex Evans återigen är inte särskilt rik, om man ens kan kalla honom rik. Johan Palm är inte heller särskilt tät och inte Isabella heller om man jämför med t.ex. Lauren.

LightInDarkness:

alla har vi nog någon form utav talang.

LightInDarkness:

finns mycket mer i livet än bara pengar

LightInDarkness:

utseendet är långt ifrån allt (nej jag är inte ful).

Skärp dig. Utseendet betyder ofta en hel del för människor. De flesta skulle vilja ha mer pengar osv. Du säger det folk vill höra men som egentligen inte stämmer.

Så vad är din poäng med det här om man får fråga? Varför går du OT och varför citerar du ens mitt svar som inte var till dig?

Dessutom är ni båda rätt fel ute. Om ni läser rubriken igen så kanske ni förstår vad jag menar.

mörknäs:

ja, jag skulle nog ligga med honom om tillfället uppenbarade sig i någon situation. jag menar, han ser ju ut som en småflicka själv, vem är jag att döma?

Jag tycker iofs att Johan-Palm-ser-ut-som-en-tjej grejen känns väldigt tröttsam men jag håller med dig, vem skulle tacka nej till ett ligg med honom? Man skulle kunna ta bilder, se fjortisarnas avundsjuka miner, tjäna pengar på honom etc. Såklart man skulle säga ja.

ohYEA_:

bloggare som alla hatar

Förstår.

ohYEA_:

bortskämd arvtagerska

Förstår inte.

ohYEA_:

eller nån barnartist med 10-åriga fans

Förstår delvis. Men väg in att Alex också har 10-åriga flickor efter sig. Fast i hela världen (USA, europa, australien). Men inte i Canada vilket är rätt kul 😛

ohYEA_:

twilight-skådis som får spela mot cullen

Förstår verkligen inte. Inte det enda häftiga med Kristen.

ohYEA_:

och fotograf är asbra + jag vill hålla på med det om jag får chansen. :)))))))))

Förstår.


   
SvaraCitera