Aviseringar
Rensa alla

Vem skulle ni byta liv med och varför?


Ämnesstartare

frukt:

Nackdelar med hans liv var extremt krävande far, självmord i syskonskaran och att han inte fick några brudar utan var boeg.

Honom eller Syd Barrett.

Du skriver så att jag blir lockad att läsa, vilken lyrisk hyllningstext. Men varför var det en nackdel att han var bög, för hans skull eller om du hade bytt liv med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

nej aldrig i livet!!!!!!!!!

(jag ska återkomma med mina åsikter om utdragen du skickade men det har inte blivit av än förlåt!!)

Skönt svar, alla är det. Ta det lugnt, jag blir jätteglad när än de kommer, även om det blir till jul. Sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Citera

Mm Astrid! Har du läst hennes svarta mörka dikter? Gör henne än mer underbar.


   
SvaraCitera

Lina Forss:

Du skriver så att jag blir lockad att läsa, vilken lyrisk hyllningstext. Men varför var det en nackdel att han var bög, för hans skull eller om du hade bytt liv med honom?

Det sistnämnda. Jag tycker om tjejer och det vore tråkigt att inte göra det. Men det är inkonsekvent menat av mig för om jag hade levt hans liv / varit honom så som jag inbegriper i inlägget så hade jag nog inte tyckt det. [crazy]

Han ska ha varit väldigt obekväm i kvinnors närhet.


   
SvaraCitera

Någon som verkar lycklig. Som snusmumriken.


   
SvaraCitera

vill byta med: ingen
anledning: vill inte


   
SvaraCitera

frukt:

Honom eller Syd Barrett.

Vem fan skulle villja byta med honom?! :S Jobbigt liv måste det ha varit..

Hunter S. Thompson hade nog varit ett händelsefullt liv men samtidigt tufft, jag är nog ganska nöjd med mitt liv ändå trots allt.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Vem fan skulle villja byta med honom?! :S Jobbigt liv måste det ha varit..

Han var true, lite Ikaros. Vet inte mer om honom.


   
SvaraCitera

Lina Forss:

Mm Astrid! Har du läst hennes svarta mörka dikter? Gör henne än mer underbar.

Nej det har jag inte, men nu blev jag intresserad! Finns det någon samling månntro?


   
SvaraCitera

knarko:

j

öh varför ändrade du hennes text??


   
SvaraCitera

ingen, för livet är vad man gör det till....
Oavsett om jag fick någon annans liv så hade jag kunnat förstöra det livet med...
inte fatt detta e förstört men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag vet inte faktiskt. nån jävligt rik men inte känd människa så jag har pengar men slipper vara känd

Gillar! Men säg, vad är det med kändisskap du skyr?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

S3ON:

Med någon som har skägg för en stund, så att man slipper bli deprimerad och anklagad för att ha falsk legitimation..

Åh, bli glad igen[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

ller natalie portman, och bli korthårig igen. hon är ej lika snygg i långt : p

Såg du New York Stories, där hon är helt rakad inför ett judiskt bröllop och så vacker?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

eller skulle nog inte BYTA liv med någon, som i att den isf skulle tvingas få mitt liv ist. skulle kännas elakt mot den :C

Du är empatisk [smile]


   
SvaraCitera

vill ej byta liv med någon ärligt talat
hare bra som jag hare tkr jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

öh varför ändrade du hennes text??

För att jag bad honom, jag hade avslöjat affärshemligheter i texten och fick backa (löjligt men helt sant) - tack för att du har koll[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blivande_japan:

vill ej byta liv med någon ärligt talat
hare bra som jag hare tkr jag

Me too, det måste nog vara min norska hiphopsida som gör det va?


   
SvaraCitera

Lina Forss:

det måste nog vara min norska hiphopsida som gör det va?

jag tror det!![wink]


   
SvaraCitera