Aviseringar
Rensa alla

Vem tänker ni rösta på?


Om jag inte röstar på ett riksdagsparti verkar Medborgerlig Samling vara trevligt att rösta på.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Hahahah, lol! Mycket glad

xD


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

xD

Älskar hur ni driver! xD


   
SvaraCitera

Blankt eller Direktdemokraterna, eventuellt SD endast för att visa ett långfinger till resten av riksdagspartierna. 


   
SvaraCitera

In shaa allah tänker hålla mig borta från sådant då det bara är ren kufr och shrik. 

12:40
You worship not besides Him except [mere] names you have named them, you and your fathers, for which Allah has sent down no authority. Legislation is not but for Allah . He has commanded that you worship not except Him. That is the correct religion, but most of the people do not know.

5:50
Then is it the judgement of [the time of] ignorance they desire? But who is better than Allah in judgement for a people who are certain [in faith].


   
SvaraCitera

Från Centerpartiet till Socialdemokraterna. Ojojoj vilken förändring jag har gått från till idag. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En blankröst med lite klotter på som förklarar min personliga filosofi


   
SvaraCitera

SD självklart, F! & Mp är bara oseriösa enfråge partier. Sedan är dem andra samma skit med olika namn


   
SvaraCitera

Sd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD såklart Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD inte såklart

Varför tvingade du mig att rösta på vänsterpartiet.

Ha alltid med "annat/blankt"! Alltid!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Allllllllllllllltiiiiiiiiiiiiiiid


   
SvaraCitera

anonym321123:
SD inte såklart

Jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Trollungen: Jo

Att stoppa muslimsk invandring kommer inte hindra kapitalism från att vara ett system av löneslaveri och konjunkturcyklar

SD är en del av den kapitalistiska åttaklövern i riksdagen


   
SvaraCitera

jag ska rösta på SD och de nazistiska medlemmarna, jag vet att ni tänker :en till rasistisk och nazistisk kille, men sanningen är att jag är det, eller jag är en nationalism som ni säger, nazismen skiljer sig inget från nationalismen


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Skånepartiet, era råttor.


   
SvaraCitera