Aviseringar
Rensa alla

Vem tror du åker ut idag?


Ämnesstartare

Vem åker ut ut tävlingen idag?


   
Citera

Vem? Jag? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror minnah! men lite orättvis för hon hade haft problem med halsen. linnea och minnah hänger löst tror jag. men alla är så bra så minnah åker ut med flaggan i topp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem trorurå


   
SvaraCitera

Tänkte starta och kolla lite. Sen glömde jag bort det när jag startade TVn och en söt bakgrund från min dator visades. Sen insåg jag att jag missat 30 min och hela resten av säsongen. Då sket jag it [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde inte bry mig mindre.


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt, men Minnah fick ju ganska mycket kritik. Dold text: Orkar inte slå igång tvn igen för att kolla vem som åker ut [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svenska folket glömde tydligen linneas snyfttal [crazy] men kände på mig mer i slutet att hon skulle åka, alla vet att minnah hade problem med halsen och är kickass annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kände på mig att det var Linnea som skulle få åka hela tiden. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner på mig att det är flest tjejer som ringer och röstar och de röstar säkerligen mest på killarna. Dessvärre tror jag också att killarna som röstar att även dom röstar på killarna så jag vågar sätta (vad som helst) på att det blir Olle och Jay i final i Globen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

å jag vågar sätta (vad som helst) på att det blir Olle och Jay i final i Globen.

Jo, det lutar åt det hållet.. Hoppas Minnah visar vad hon går för nästa vecka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo, det lutar åt det hållet.. Hoppas Minnah visar vad hon går för nästa vecka!

Egentligen säger jag "tyvärr" om både Olle och Jay därför ser man historiskt på vem som klarat branschen bäst så är det ju brudarna. Eller i vart fall en tjej - Agnes. Hon har ju tom legat hyfsat bra på USA listan och tjejen "Styrke" förra året har det likaså gått bra för. Men killarna? Dom hör man inte mycket av förutom EMD då förstås. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Men killarna? Dom hör man inte mycket av förutom EMD då förstås. [smile]

Darin? Det gick la bra för honom i USA? Eller har jag helt fel information?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Darin? Det gick la bra för honom i USA? Eller har jag helt fel information?

Glömde Darin. [blush]

Men du förstår kanske vad jag menar. Ingen tjej har vunnet men två av dom varav Agnes har det gått superbra för.

EDIT - men förresten, Darin vann väl aldrig!?? Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Men du förstår kanske vad jag menar. Ingen tjej har vunnet men två av dom varav Agnes har det gått superbra för.

Yep. Tjejerna är helt klart överrepresenterade bland idol-publiken.

stoner:

Darin vann väl aldrig!?? Eller?

Nope, han kom på en andraplats. [crazy]


   
SvaraCitera