Aviseringar
Rensa alla

Vem var denne köttkvarnen?


Ämnesstartare

Idag kollade jag runt här en del och hittade då trådar om någon som hette/kallades köttkvarnen. Vem var han och varför så många trådar tillägnade honom?! Bara nyfiken alltså. Då ett antal trådar är skapade för/åt honom måste han ha varit speciell.


   
Citera
Ämnesstartare

Han är populärast på UM!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 troll


   
SvaraCitera
mynona

Köttkvarnen uppfattar jag som en mångfacetterad man, en man med många ansikten och många namn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tiggaren:

1 troll


   
SvaraCitera
Lounge

träffade honom på tuben och ute

fick inget större intryck mer än att han är lite söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Köttkvarnen uppfattar jag som en mångfacetterad man, en man med många ansikten och många namn

Alltså du är faktiskt helt ute och cyklar med din teori, kvarnen är bara kvarnen och ingen annan [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

nna

ja gick ju med er till whiskey bar eller va de hette, var kvarnen med då? [blush] Minns ba dig, hjärtlös o maxwinner. [blush][blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

whiskey bar

finns 1 ställe i helsingfors som heter så en snubbe jag känner checkar in där hela tiden på fb

var det ballt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

ja gick ju med er till whiskey bar eller va de hette, var kvarnen med då? Minns ba dig, hjärtlös o maxwinner.

jaa, han var med! [blush] han satt med mig, hjärtlös och biologen på baren! Typ bredvid Storm om jag minns rätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

finns 1 ställe i helsingfors som heter så en snubbe jag känner checkar in där hela tiden på fb

var det ballt?

coolt [cool][blush]

nä ja vet inte [sad] Jag minns bara att jag köpte en öl av en kille med mörkt hår, satte mig ned bredvid Maxwinner sen går jag gående bredvid en tant som visar vägen till pendeln. [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

jaa, han var med! [blush] han satt med mig, hjärtlös och biologen på baren! Typ bredvid Storm om jag minns rätt!

nee va fan [sad]
Så som ja minns de var de bara vi fyra [mad]

kom dom senare eller före oss kanske? [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

coolt nä ja vet inte Jag minns bara att jag köpte en öl av en kille med mörkt hår, satte mig ned bredvid Maxwinner sen går jag gående bredvid en tant som visar vägen till pendeln.

ok låter som ett coolt ställe
ska till stockträsk ngn dag och då ska jag ba show me the way to the next wiskey bar eller jag vet inte är inte så mycket för sån musik kanske använder googla maps ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

ok låter som ett coolt ställe
ska till stockträsk ngn dag och då ska jag ba show me the way to the next wiskey bar eller jag vet inte är inte så mycket för sån musik kanske använder googla maps ist

haha jag blir lite "??" [blush][blush]

Men de låter jättebra [love]
Så har du partyhatt på dig oxo!!
ELLER VÄNTA!!!!! Du borde ha kostym o björnhuvud som teddybears sthlm [love][love][love] fy fan vad ballt [party]

[sad][love]


   
SvaraCitera