Aviseringar
Rensa alla

VEM VAR DET


Ämnesstartare

som stoppa blivande japans tråd i avreggningstråden?
vad är det för dumheter att ha en samlad avreggningstråd?

vad gör det att en tråd max varannan vecka tar upp 2 cm i senastelistan?
VAD GÖR DET?

vissa användare förtjänar att kunna meddela sig till omvärlden om de avreggar och i avreggningstråden så når inte meddelandet ut till tillräckligt många.
ta bort avreggningstråden.


   
Citera
Ämnesstartare

bump


   
SvaraCitera

Artie:

bump

atentionwhore trådar kan man lika gärna slå ihop, så jag gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med Artie. Det är en dålig samlingstråd då det är varierande ämnen (olika personer) och då varje tråd sannolikt hade fått flera svar.

Att hänvisa till det som "attentionwhoretrådar" och att det är ett argument att slå ihop dem blir att skjuta sig själv i foten, då det motiverar att hela motgångar och problem- och relationer och samlevnads-forumen kan sammanfattas till en enda tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med dig. Jag tycker att vi borde ta bort den tråden (eller åtminstone avklistra och sluta hänvisa till).


   
SvaraCitera

fast grejen med tråden är ju att slippa en ny tråd som att nu avreggar jag för att komma tillbaka om tre dagar. sedan avregga om en månad och skapa en tråd då med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

fast grejen med tråden är ju att slippa en ny tråd som att nu avreggar jag för att komma tillbaka om tre dagar. sedan avregga om en månad och skapa en tråd då med

Jag ser inte riktigt varför det är viktigt att slippa sådana trådar. De är inte direkt så pass vanliga att det utgör ett stort problem.


   
SvaraCitera

mediakatt:

De är inte direkt så pass vanliga att det utgör ett stort problem.

när avregningstråden skapades och ett tag där efter nu kommer inte så många avreggningstrådar men det kan lika gärna vara avreggningstrådens förtjänst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

när avregningstråden skapades och ett tag där efter nu kommer inte så många avreggningstrådar men det kan lika gärna vara avreggningstrådens förtjänst

Jag tycker inte att det var ett problem då heller.


   
SvaraCitera

ibland undrar jag om det är moderatorernas jobb att döda forumet eller om det bara är något vissa av dem gör som extraknäck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

ibland undrar jag om det är moderatorernas jobb att döda forumet eller om det bara är något vissa av dem gör som extraknäck.

Det är vårt jobb. I hemlighet är vi alla anställda av Ganon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det så pass stor grej att få kunna skriva en egen tråd när man avreggar? Dwet är ju bara att komma ihåg och kolla in avreggningstråden ibland så är det ju löst [confused].


   
SvaraCitera

mediakatt:

Det är vårt jobb. I hemlighet är vi alla anställda av Ganon.

Jag misstänkte något sådant.

Men allvarlit, avskaffa samlingstrådarna till förmån för vissa "infotrådar" i tex graviditet/könssjukdomar/äs-forumen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

japanen är väldigt keen på att anmäla när det finns dubbeltrådar med


   
SvaraCitera