Aviseringar
Rensa alla

Vem vare som fucking ropa?????!!!!!!


Ämnesstartare

För ca en kvart den gick jag över t-centralen lugnt och fint när jag plötsligt hörde en mansröst ropa, "Fingerprints". Min första tanke var, "vem fan är pinsam nog att ropa mitt användarnamn", men artig som jag är stannade jag för att säga hej. När jag såg mig omkring såg jag ingen jag kände igen och ingen tittade på mig, så jag gick skamset vidare. Så antingen sprang personen oskönt iväg eller så hörde jag "i syne".

Känner du igen dig?
Vem är du?
Varför stack du?
Vad är ditt problem?
Är du stalker?

Eller är jag galen?
Bör jag vara rädd.?

Vad.fan.


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile][love][love][love]


   
SvaraCitera

Det var inte jag!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske var det fingeravtryck någonstans och hen ville meddela folk om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad läskigt [sad] undrar uhr man skulle reagera om nån ropade ens nick eller ännu värre, gå fram till en och börja prata. [blush] kan man bara låtsas som ingenting och gå därifrån då tro? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle antingen bli rädd eller titta efter ett sällskap av svartklädda kentnördar


   
SvaraCitera

Vart asnyfiken 😮


   
SvaraCitera
mynona

Någon ville psyka dig. Han kommer säkert att avslöja sig för dig efter att ha psykat dig lite mer med anledning av tråden

Fasiken:

vad läskigt undrar uhr man skulle reagera om nån ropade ens nick eller ännu värre, gå fram till en och börja prata. kan man bara låtsas som ingenting och gå därifrån då tro?

Skulle du känan dig tilltalad om du hörde någon ropa Fasiken? Det är en svordom


   
SvaraCitera
sincan

Tror någon har hybris[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Skulle du känan dig tilltalad om du hörde någon ropa Fasiken? Det är en svordom

det visste jag inte [crazy]


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken:

det visste jag inte

Jo det gjorde du. Varför skulle du då känna dig tilltalad? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jo det gjorde du. Varför skulle du då känna dig tilltalad? [sad]

tänkte nog lite mer allmänt när jag skrev. Tänkte inte direkt att någon skulle ropa just Fasiken. Och skulle någon göra det skulle jag nog inte reagera på det, om jag inte är på umträff då. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kanske var det fingeravtryck någonstans och hen ville meddela folk om det

sincan:

Tror någon har hybris

Kanske men en gammal um:are såg mig på universitet för säkert ett år sen och skickade ett pm till mig och berättade det, har varit paranoid sen dess.


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken:

tänkte nog lite mer allmänt när jag skrev. Tänkte inte direkt att någon skulle ropa just Fasiken. Och skulle någon göra det skulle jag nog inte reagera på det, om jag inte är på umträff då.

Kallar ni varandra vid användarnamn under um-träffarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Kallar ni varandra vid användarnamn under um-träffarna?

dom säger fasiken till mig i alla fall och jag vet inte vad nån heter irl förutom typ guaje. [blush]


   
SvaraCitera