Aviseringar
Rensa alla

Vem/vilka av de 25 över dig vill du ligga med???


Ämnesstartare

Rödinga 


   
SvaraCitera

Finger, bara för att du liknar Lea May så sjukt mycket och såklart för du är så sjukt snygg 😉 , om du inte vet vilken det är:  http://www.twitch.tv/legendarylea
http://instagram.com/Lea__may


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

...? 

En längst fram, sen en bakom, sen en bakom denne, sen en bakom denne. 25 gånger.

choo choo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My nona, finger, atte

Jag sitter och tittar på, typ dricker kalla drinkar o heller lite över era kroppar... Hihihii


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos:

En längst fram, sen en bakom, sen en bakom denne, sen en bakom denne. 25 gånger.

choo choo

Så de ska sitta ihop som klossar...? Då blir det väl stopp om det kommer en tjej mellan föreställer jag mig spontant, men min fantasi är begränsad så vad vet oskyldiga stora jag


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

Så de ska sitta ihop som klossar...? Då blir det väl stopp om det kommer en tjej mellan föreställer jag mig spontant, men min fantasi är begränsad så vad vet oskyldiga stora jag

Nej då, the fuck train has no brakes. Bara att köra på choo choo


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos:

Nej då, the fuck train has no brakes. Bara att köra på choo choo

Åh så oskyldigtLedsenHjärta Låter OT för tråden dock, men jag kanske missförstått den!Censur


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

Åh så oskyldigtLedsenHjärta Låter OT för tråden dock, men jag kanske missförstått den!Censur

Äsch, du kan vara sista vagnen på loket. De får det lättaste!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: OT

mynona: OT

mynona: OT

mynona: OT

mynona: OT

SLUTA DÅ FÖR I HELVETEArg


   
SvaraCitera

fingerprints och kaka, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAN VAD KUL LEK VA??????

kakakaka: Rödinga

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också ligga med han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror finger är bäst så ja väljer henne
typ känns som den kan va mkt lugn o fin o sen ba helt plötsligt dra på o man fattar typ inte va som hände men skönt vare?  sen gråter vi elr ba stirrar o typ ångest o så säger vi att det aldrig har hänt o låtsas som att de aldri hänt sen när man ser varandra så blir man "hm..nått har hänt mellan oss men ja kmr inte ihåg va de va Förvånad"
typ som om adhd va sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: typ som om adhd va sex

HAHA Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keep it up 


   
SvaraCitera