Aviseringar
Rensa alla

Vem/vilka ringde Aristoteles och låtsades vara jag?


smisk
Ämnesstartare

Är mycket bekymrad. Tydligen var det en skåning eller flera. Lös mysteriumet tack!


   
Citera
Åtta

smisk:

Tydligen var det en skåning eller flera.

Jag gissar på Filippa och gänget.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Åh nu kan jag inte citera, sitter på ett fik med min teflån, men det låter intressant. Mer tips plz!


   
SvaraCitera

Åtta:

gänget

Hoppas du inte räknar in mig där, för jag skulle aldrig göra något sådant [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Inte Gugge:

Hoppas du inte räknar in mig där, för jag skulle aldrig göra något sådant

Tänkte mer på Gugge. Har hört att han låter som en skånsk tjej.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Skrattade [blush]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Tänkte mer på Gugge. Har hört att han låter som en skånsk tjej.

[bigsmile] Fast han är i stockholm och har telefonfobi och har lagt till en dryg lidinödialekt [y] + att ari har "umgåtts" (jag tror de hade homoerotiska upplevelser, men det förnekas) med honom = han skulle nog ha känt igen gugge [wink]


   
SvaraCitera
Åtta

Inte Gugge:

han skulle nog ha känt igen gugge

Ah, då är det nog Filippa med andra vänner ([surprised]). De ringde mig en gång också, har jag för mig. Förstod inte vad de sade.

Eller så kanske det är Ganon som ringt till Aristoteles.


   
SvaraCitera

Åtta:

Eller så kanske det är Ganon som ringt till Aristoteles.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Ah, då är det nog Filippa med andra vänner

Ah, vet att filippa har besök. Fast det besöket har Ari också träffat... [rolleyes] Alla umflickor har besökt aris säng [wink]

Fast vet att filippa brukar ringa upp folk ibland, var hemma hos henne för något år sedan då ringde hon Lampan [y] Var inte du där då? [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Eller så kanske det är Ganon som ringt till Aristoteles.

xD


   
SvaraCitera
Åtta

Inte Gugge:

Var inte du där då?

Jo. Kanske var då jag pratade med er. Ni fnissade som 14-åringar på speed. Era respektive talfel gjorde inte kommunikationen enklare.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jo. Kanske var då jag pratade med er. Ni fnissade som 14-åringar på speed. Era respektive talfel gjorde inte kommunikationen enklare.

Minns inte ens om jag vågade prata [crazy] Och om jag hade gjort det så hade du hört, GÖTEBORGSKA ÄR INGET TALFEL [cry]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Men asså vi träffades och tog en kaffe är ingen hoe liksom :@@@


   
SvaraCitera