Aviseringar
Rensa alla

Vem vill döda min granne?


Kilowatt:

Klart de ska få grilla men det finns ju gränser för det också. Exempelvis grilla mer sällan

jo iofs [crazy]

Kilowatt:

jag förstår inte hur de kan låta bli att tröttna för det är verkligen varje solig dag, och flera icke-soliga dagar också

tröttnade på grillat efter typ en vecka i somras : PPP pPp och då grillade vi inte ens varje dag liksom [tard]

Kilowatt:

eller åtminstone sluta vifta hit rökhelvetet

kan inte du säga det till dom då? [blush]
typ "ursäkta, skulle ni kunna vifta röken åt andra hållet HEHE[blush]"


   
SvaraCitera

Lol, vad du klagar. Låt människorna grilla [surprised] Finns ju inget godare än grillat på sommaren, och klart de tar vara på det så fort det är sol. Sommaren försvinner ju snabbare än man tror! Sen kan ju inte de påverka om vinden går mot ditt håll när de viftar, eller ska du klaga på "vädergudarna" då också? [surprised]

Visst, grillrök är inte världens roligaste, men var glad att de inte är kedjerökare iallafall [surprised] Min granne är det, får gömma mig under kuddarna då. Men det är ju hennes liv och hennes val, inget jag eller någon hyresvärd kan påverka [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tofu:

Gör det om jag får sex i utbyte.

Du verkar läskig [blush]

enhimmelskdrog:

tröttnade på grillat efter typ en vecka i somras : PPP pPp och då grillade vi inte ens varje dag liksom

Tröttnade också. Grillade en gång [bigsmile]

enhimmelskdrog:

kan inte du säga det till dom då?
typ "ursäkta, skulle ni kunna vifta röken åt andra hållet HEHE"

Testat men de skiter i mig [sad] Så nu står jag mest och kallar de fula saker när jag smäller igen min dörr lite sådär lagom barnsligt [blush]

Miss Hayworth:

Sen kan ju inte de påverka om vinden går mot ditt håll när de viftar, eller ska du klaga på "vädergudarna" då också?

Det är inte vinden som drar hit röken, det är de som viftar hit den - och inte så lite heller, hela trädgården är knallvit/grå av deras äckliga grillrök [tard] Så mycket begärt tycker jag inte att det är att åtminstone inte vifta hit skiten. Har aldrig sett någon få till så mycket rök, men så grillar vi normalt i min bekantskapskrets också.

Miss Hayworth:

Men det är ju hennes liv och hennes val, inget jag eller någon hyresvärd kan påverka

Faktum är att en hyresvärd kan påverka av den enkla anledningen att man inte får störa sina grannar. Det finns folk som fått skit av hyresvärden för att deras rökning stört grannarna. Tror tom att jag hört om något domstolsbeslut där nån typ förbjöds att röka på balkongen, men kan minnas fel.

Hur som helst skulle jag byta mina grannar mot en kedjerökare any day.


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Testat men de skiter i mig Så nu står jag mest och kallar de fula saker när jag smäller igen min dörr lite sådär lagom barnsligt

meh, elakt [sad] tycker du ska prata med hyresvärden ändå! säg att du har sagt till men att dom inte bryr sig [sad]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Du verkar läskig [blush]

Det är jag ej [cute]


   
SvaraCitera

Hej, det är jag som är din granne. Varför vill du att jag ska dö? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

meh, elakt tycker du ska prata med hyresvärden ändå! säg att du har sagt till men att dom inte bryr sig

Mjo, om jag får tummen ur nån gång i år. Hyresvärden är så jäkla dryg [sad]

Tofu:

Det är jag ej

Vet inte om jag törs tro dig [surprised]
Fast egentligen borde ju ditt nick betyda att du är jättesnäll. Hmm [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konsekvent:

Hej, det är jag som är din granne. Varför vill du att jag ska dö?

Du är för ful för att vistas i min närhet! [no-no]

Dold text: Skulle vilja höra småbarnsfamiljen Abdullashfiowehf eller nåt lyssna på nånting som innehåller orden black death [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Vet inte om jag törs tro dig [surprised]
Fast egentligen borde ju ditt nick betyda att du är jättesnäll. Hmm [confused]

Är snällast i världen, t.om snällare än Bamse [cute] Mitt nick är taget från en karaktär i Resident Evil 2.


   
SvaraCitera

Köp en sprinkler och sätt i trädgården varje gång de ska till och grilla :3


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Det är inte vinden som drar hit röken, det är de som viftar hit den - och inte så lite heller, hela trädgården är knallvit/grå av deras äckliga grillrök

Helt säker på det? [surprised] Isåfall är det förjävligt [bigsmile]

Kilowatt:

Faktum är att en hyresvärd kan påverka av den enkla anledningen att man inte får störa sina grannar. Det finns folk som fått skit av hyresvärden för att deras rökning stört grannarna.

Jasså? Det trodde jag inte faktiskt [surprised]


   
SvaraCitera

Vill inte döda, men kan ta sönder deras grill åt dig.


   
SvaraCitera

antrax:

men kan ta sönder deras grill åt dig.

bra idé :3
man kan utveckla den idén genom att kidnappa grillen och sälja den och på så sätt tjäna pengar på fanskapet [y]


   
SvaraCitera

Achatina:

man kan utveckla den idén genom att kidnappa grillen och sälja den och på så sätt tjäna pengar på fanskapet [y]

Du är minsann en äkta business woman. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tofu:

Är snällast i världen, t.om snällare än Bamse

Bamse är läskigt lik pedobear [tard]

Tofu:

Mitt nick är taget från en karaktär i Resident Evil 2.

Attans, trodde namnet kom från maten :<

Achatina:

Köp en sprinkler och sätt i trädgården varje gång de ska till och grilla :3

Har ju planket ivägen :/

Miss Hayworth:

Helt säker på det?

Jepp, helt säker.
Röken kan plötsligt sluta komma hit och sluta vara i så sjukt stor mängd ibland - tills karlen i huset har hämtat det han skulle hämta och kan fortsätta vifta... [rolleyes]

Miss Hayworth:

Jasså? Det trodde jag inte faktiskt

Well, så är det [y] Man ska liksom inte behöva gömma sig i kuddarna för att grannen är kedjerökare, så enkelt är det.

antrax:

Vill inte döda, men kan ta sönder deras grill åt dig.

De köper säkert en ny, men gör det gärna ändå - det skadar aldrig att jävlas! [y]


   
SvaraCitera