Aviseringar
Rensa alla

Vem vill du INTE träffa från UM


Ämnesstartare

Tjohej:
Det finns nog ingen direkt som jag verkligen inte vill träffa. Många vill jag träffa, andra har jag mer neutral inställning mot vad gäller att träffa.

det är coolt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Är det jag

Nej nej dig tyck jag om

Fantastiskt:

FRAMFÖRALLT blir den sårad när du skriver vem ju

Är nog en del om inte tyck om hn oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

är du snoret? 

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Är det jag

Ja! Slå henne nu time 


   
SvaraCitera

Vill tillägga att sårade känslor visst kan förekomma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Ja! Slå henne nu time 

Du är så elak o du ska sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

mm

fick julkort från dig i julas 😉


   
SvaraCitera
time
 time

Reeeetooo:

Ja! Slå henne nu time 

Nä, slåss aldrig. Inte ens de som ogillar mig, om de nu gör det av någon anledning, jag är ju snäll och rar som en nallebjörn. Typ.

Men jag måste säga att den här tråden känns olustig. Den sprider knappast bra stämning. Ni bråkar ju redan bland de första inläggen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Du är så elak o du ska sova

Jag vet är för elak o kan inte somna.. Viktig diskussion här ju


   
SvaraCitera

Framförallt när den andra personen är omedveten om att hen är illa omtyckt av en annan i den utsträckningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Nä, slåss aldrig. Inte ens de som ogillar mig, om de nu gör det av någon anledning, jag är ju snäll och rar som en nallebjörn. Typ.

Men jag måste säga att den här tråden känns olustig. Den sprider knappast bra stämning. Ni bråkar ju redan bland de första inläggen...

Lås innan de spårar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: Vill tillägga att sårade känslor visst kan förekomma.

neej. bara om man är elak men i de flesta fall så vet ju dem som inte är "bästa polare" om liksom att man inte vill ses

skriv dina (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

fick julkort från dig i julas 😉

jaså? vem är du?


   
SvaraCitera

time:

Nä, slåss aldrig. Inte ens de som ogillar mig, om de nu gör det av någon anledning, jag är ju snäll och rar som en nallebjörn. Typ.

Men jag måste säga att den här tråden känns olustig. Den sprider knappast bra stämning. Ni bråkar ju redan bland de första inläggen...

Föreslår att tråden låses, känns inte bra det här :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Men jag måste säga att den här tråden känns olustig. Den sprider knappast bra stämning. Ni bråkar ju redan bland de första inläggen...

är inte syftet att bråka. ville bara vända på det pga den andra tråden. syftet är inte att bråka eller vara taskig, men enbart berätta vilka man inte kommer helt överrens med. för alla kommer inte överrens


   
SvaraCitera