Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:45 Lilla skeden (tjej) Stora skeden (tjej) Varierar (tjej) Vet inte (tjej) Lilla skeden (kille) Stora skeden (kille) Varierar (kille) Vet inte (kille) Rösta blankt
Ögon i en plåthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:46 isola:Varierar (tjej) (Du röstade på detta alternativ)isola:Lilla skeden (tjej)
Ögon i en plåthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:46 Alla vill egentligen vara lilla skeden.MVH omniscient
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:46 isola:Varierar (kille) (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:48 kosjka:jävlapervoisola!!!posta bild på din snopp, annars jävlar!!!!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:49 Ögon i en plåthink:Alla vill egentligen vara lilla skeden.Det tror jag inte. Alla gillar inte att ligga fasthållen på det viset.
Ögon i en plåthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:52 isola:Det tror jag inte. Alla gillar inte att ligga fasthållen på det viset.En skall inte vara fasthållen/hålla fast, en skall hålla om/vara omhållen. Det skall vara fullt möjligt att frigöra sig eller röra sig.MVH legitimerad skedarintruktör
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:53 isola:posta bild på din snopp, annars jävlar!!!!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:53 isola:Varierar (tjej) (Du röstade på detta alternativ)brukar dock vara stora
Miceparade M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:56 isola:Varierar (tjej) (Du röstade på detta alternativ)Tihi
hönzgoggel Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:57 isola:Stora skeden (kille) (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:58 Ögon i en plåthink:En skall inte vara fasthållen/hålla fast, en skall hålla om/vara omhållen. Det skall vara fullt möjligt att frigöra sig eller röra sig.du säger det, men vissa personer som sovit med mig har upplevt något annat.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 18:58 Ögon i en plåthink:En skall inte vara fasthållen/hålla fast, en skall hålla om/vara omhållen. Det skall vara fullt möjligt att frigöra sig eller röra sig.Nu pratade jag ju symboliskt.
Sterd Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 19:05 isola:Lilla skeden (kille) (Du röstade på detta alternativ)Om hon inte luktar väldigt gott, då vill jag vara stora och ligga och lukta på henne tills jag somnar.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 19:05 isola:Lilla skeden (kille) (Du röstade på detta alternativ)Ögon i en plåthink:Alla vill egentligen vara lilla skeden.
Capture Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 19:09 isola:Lilla skeden (tjej) (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2010, 19:12 vissarionovitj:den här tråden gör mig tungsint.varför i hela friden?