Aviseringar
Rensa alla

Vem vill egentligen ha Mångkultur?


Ämnesstartare

velociped:

är frågan vem som vill ha mångkultur eller ska vi diskutera texten?

Läs så kanske du förstår.


   
SvaraCitera

Nej, stoppa invandringen med desamma tack. Jag är själv utlänning men invandringen behöver tonas ner lite, det gynnar ingen att ta in massvis med somalier som avlar fram hundratals barn utan att jobba. De själ våra skattepengar, de vill inte intrigera i det svenska samhället... På vilket sätt är det bra med en sådan invandring?

Amsle:

Det som utgör landet, är folket. Sverige har inte direkt det 'bästa' folket..

Nej svenskarna är idioter ibland, men kvinnorna bör var nöjda... Du hittar inget annat land med större fittslickeri än sverige.


   
SvaraCitera

Sming:

Vem vill egentligen ha mångkultur?

Centerpartiet, om man läser deras ideprogram

fast det finns nog nästan inget parti som vågar säga att de inte gör det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag.. jag tycker det är trevligt med mångkultur 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem orkar egentligen bry sig i hur andra lever sina liv. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill.


   
SvaraCitera

Förklara för mig varför ni vill det?


   
SvaraCitera

Hela problemet är att allt har gått för långt. Jag har av egen erfarenhet kommit fram till att svenskarna är det absolut naivaste folket som någonsin har levt på detta klot, och politiker i synnerhet!!

Tänk dig själv att vara en liten blåneger i en hydda nånstans i Afrika. De upplever ju Sverige som nått paradis på jorden som det pratas om, får man chansen att åka dit så klart man gör det, betalt uppehälle och fritt boende som har högre standard än de nånsin kunnat drömma om..

Och att bara säga att andra kulturer berikar stämmer inte ett skit!! Det ÄR bara så att vissa kulturer SKALL inte blandas in i vårt samhälle, tänker på sharia åsådant. Vår kultur och många muslimska är två som ALDRIG kommer att förenas i något vackert samhälle som politiker verkar tro, det funkar bara inte. Det räcker att jag ser nån med huckle så har jag lust att springa fram och bara slita av skiten och bränna upp det, blir bara förbannad. Å sen ser man ibland kvinnor som tycker att de är förtryckta i Sverige för att de INTE får bära burka och liknande i tex skolan, men herrejävlar liksom, hur hjärntvättad får man bli?? Visst, de bär detta frivilligt kanske men det handlar ju om en indoktrinering från barnsben, när de är vuxna så finns inget riktigt "fritt val" kvar att göra, det är RIKTIG hjärntvätt som är ytterst effektiv.

Är helt klart förbannat trött på vår mångkultur och det står ganska klart att man röstar på SD i nästa val... Även om det finns väldigt många tveksamheter med detta parti så fyller det ett missnöjessyfte som jag tror många andra håller med om...

BTW - känner förra partiledaren Mikael Jansson, trevlig kille det där!


   
SvaraCitera

Dessa vill ha mångkulur:

Strikta feminiset

Kvinnliga socialsekreterare 50+

Kortklippta kvinnliga svensklärare med eleka leenden, just det, dem har glasögon också. Inte att förglömma

Mona Sahlin

Vänstertjejer

Tjejer som gillar mellanöstern eller afrika för killarna är överfina

Esteter

De flesta normala människor, fast de vill att lagarna i landet ska skärpas lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheBear:

Esteter

TheBear:

Vänstertjejer

TheBear:

Kortklippta kvinnliga svensklärare med eleka leenden, just det, dem har glasögon också. Inte att förglömma

TheBear:

Strikta feminiset

TheBear:

Kvinnliga socialsekreterare 50+

TheBear:

Mona Sahlin

TheBear:

Tjejer som gillar mellanöstern eller afrika för killarna är överfina

Sammanfattningsvis - kvinnor

Mångkultur är bra så länge man inte själv blir utsatt för den! [smile]


   
SvaraCitera

Sming:

Sammanfattningsvis - kvinnor

Men ickde desto mindre stämmer de jag radade upp.


   
SvaraCitera

Sming:

Vem vill egentligen ha mångkultur?

Jadu, tacka Olof Palme för det


   
SvaraCitera

TheBear:

Strikta feminiset

Kvinnliga socialsekreterare 50+

Kortklippta kvinnliga svensklärare med eleka leenden, just det, dem har glasögon också. Inte att förglömma

Mona Sahlin

Vänstertjejer

Tjejer som gillar mellanöstern eller afrika för killarna är överfina

Esteter

Hahaha, ja helt jävla klockrent!! Så är det verkligen....


   
SvaraCitera

apanluktardiesel:

Så är det verkligen....

Så vi kan redan nu korka upp champagnen och fira Monas valseger till hösten. Jag lovar er. Migrationsverket får att göra och vi kommer få massa nya snälla medborgare så att en kebabkiosk kommer alltid finnas nära.


   
SvaraCitera