Aviseringar
Rensa alla

Vem vill ha ett brev av mig?


Ämnesstartare

rebeca:

tkr jag ska få. du behöver ej skriva ngt vill bara ha ett kuvert som ej e 1 räkning

Du kan absolut få ett brev av mig. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:
Du kan absolut få ett brev av mig. Glad

tack va gulligt :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:
Käraste Fasiken, självklart så kan jag skriva ett brev till dig. Vänligt att ge mig den friheten, men egentligen vad är det du är intresserad av? 

Fan.. vad som helst! Om du har något att lära mig, skriv om det. Skriv om precis vad du vill! Du kan skriva om din vecka, din månad. Vet inte exakt vad du ska skriva :/ men vad som helst, jag läser allt! Hjärta

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Fan.. vad som helst! Om du har något att lära mig, skriv om det. Skriv om precis vad du vill! Du kan skriva om din vecka, din månad. Vet inte exakt vad du ska skriva :/ men vad som helst, jag läser allt! Hjärta

LedsenHjärta

Okej, vi säger så. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Okej, vi säger så. Glad

åh Hjärta
hur gör vi nu? hur börjar man Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:
Du kan absolut få ett brev av mig, vad är du intresserad av?

Hm, är inte så kräsen! Vad som helst egentligen. Vad vill du skriva om Mycket glad ? Berätta om något som hänt, ska hända, eller om du har något litet intresse så läser jag mycket gärna om det med, gillar att höra om saker andra brinner för eller kanske bara finner väldigt intressant Söt.
Men jag är allätare. Kommer bli jättelycklig bara över att få ett brev Party


   
SvaraCitera
höna

jag vill jag vill jag vill 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

tack va gulligt :$

Fasiken:
åh Hjärta
hur gör vi nu? hur börjar man Rodnar

LedsenHjärta

kennyman:

Hm, är inte så kräsen! Vad som helst egentligen. Vad vill du skriva om Mycket glad ? Berätta om något som hänt, ska hända, eller om du har något litet intresse så läser jag mycket gärna om det med, gillar att höra om saker andra brinner för eller kanske bara finner väldigt intressant Söt.
Men jag är allätare. Kommer bli jättelycklig bara över att få ett brev Party

höna:

jag vill jag vill jag vill 

Jag behöver ha en adress ditt jag kan skicka brevet. Förslagsvis så skickar ni adressen till mig via pm. 


   
SvaraCitera

är alla brev slut nu eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

är alla brev slut nu eller? 

Nej dom är inte slut, du kan få ett brev om du så önskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag vill!

Nice, du kan absolut få ett brev av mig. Just nu så har jag fått 3 adresser, jag har hunnit skriva ett brev och jag jobbar på de andra två nu. Jag tänker skicka breven i den ordningen som jag har fått in en adress där jag kan skicka brevet helt enkelt. 


   
SvaraCitera

kulturmarxisten: Nej dom är inte slut, du kan få ett brev om du så önskar.

ja jag vill ha brev. kan kanske skicka teckningar tillbaka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ha 1 st brev, jag får inga, är för ung för att ens få räkningar (vet ej om jag ska skratta eller gråta, troligen det förstnämnda)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

ja jag vill ha brev. kan kanske skicka teckningar tillbaka. 

Åhh det skulle jag gilla Söt du får pma en adress som jag kan skicka brevet till. Vad är du intresserad av? 


   
SvaraCitera