Aviseringar
Rensa alla

vems fel är det?


Ämnesstartare

adaq:
Skojar du med mig eller, du får ju ta ansvar för vad du gör. Spelar ingen roll om du är full eller hög på något. Det du gör står du för!

du behöver inte va uppkäftig och klanka ner på meta för jag ha inte gjort nått jag bara undra vems fel det är det ha inte hänt på riktig

schim:

man får inte ta körkort om man får någon form av minnessjukdom och då har man ingen bil heller. Lägg ägg

du behöver inte heller va uppkäftig lägg ägg själv
man kanske ha blivit sjuk när man är frisk och ha körkort och bil sjukdomen kan komma när som kanske när man sitter vid ratten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

du behöver inte va uppkäftig och klanka ner på meta för jag ha inte gjort nått jag bara undra vems fel det är det ha inte hänt på riktig

Du behöver inte bli så arg för ingenting. Jag sa aldrig att du har gjort något...


   
SvaraCitera

adaq:
Skojar du med mig eller, du får ju ta ansvar för vad du gör. Spelar ingen roll om du är full eller hög på något. Det du gör står du för!

Så det så, jag håller bara med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:
va spelar det för roll va man få eller inte hur ska man minnas va man får om man inte minns nått

Brukar finnas vänliga solidariska personer i samhället som sträcker ut handen och säger vänligt:
Icke! Stopp och belägg! Vi får nog skaffa dig en assistent, dels för att minnas vad du ej minns, samt assistera dig under din vardag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

du behöver inte heller va uppkäftig lägg ägg själv
man kanske ha blivit sjuk när man är frisk och ha körkort och bil sjukdomen kan komma när som kanske när man sitter vid ratten

om du nu inte är ett troll så har den där metaskiten satt sig i huve på dig för du har ingen etik o moral kvar. Oavsett andledning så är det förarens fel att den påkörde är död. Enda anledningen till att det inte skulle vara förarens fel är om personen kastat sig framför fordonet men då ska föraren vara nykter annars åker föraren på rattfylleri eller vad det nu kan vara och vållad till annans död.
Slutdiskuterat


   
SvaraCitera

Det är den alkoholpåverkades fel! Om du vet att du ska ut och konsumera alkohol så ta för bövelen inte biljäveln!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man så jävla dum i huvudet att man sätter sig bakom ratten när man druckit och orsakar en olycka så är det ens egna jävla fel. Det finns kollektivtrafik och taxi om man inte har någon kompis att ringa som kan hämta en.

INGEN av dina pollalternativ är lämpliga för frågan.

Hjärta


   
SvaraCitera

Har man fått i sig alkohol har man inget bakom ratten att göra. 


   
SvaraCitera
Exner

Meta: ananas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppenbarligen är det ju den påverkades fel, man bör ta ansvar och använda sitt förnuft i en sådan situation. Må vara svårt för vissa som redan är påverkade, men ansvar som sagt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw hade inte s3on erkänt i nån tråd att TS är hans troll?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta: den som är död för den befinna sig på fel ställe

självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vfr ska de vara nåns fel+?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wut :ss 

önsketänk storchh

Storchen84:
Btw hade inte s3on erkänt i nån tråd att TS är hans troll?

Hjärta

Meta: dom som tillverka spriten

obv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Varför har du inte föraren som alternativ? Det är förarens fel som sätter sig i bilen trots att hn är påverkad 

Föraren bär alltid ansvaret i sådana situationer. 


   
SvaraCitera