Aviseringar
Rensa alla

Vems ljusa idé var det att smälla upp världens mest efterblivna jätteanimation som bakgrund?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, vems fantastiska idé var det? Den uppenbara följdfrågan blir naturligtvis, har idioten i fråga blivit avskedad än?


   
Citera

Wut? Vart?


   
SvaraCitera

Achtung:

Wut? Vart?

Möjligtvis blind? Skitstörande reklam för SVT.


   
SvaraCitera

Ja, den är asjobbig. Min (kassa) dator laggar sönder av detta.


   
SvaraCitera

Nvm, adblock tog tydligen hand om skiten.


   
SvaraCitera

adblock =>


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

adblock =>

Använder, men den är jobbig mot mig. Handlar dock inte om det, där är likväl lika tardigt att lägga in en big ass-animation som bakgrund - adblock eller inte adblock.


   
SvaraCitera

passaro:

där är likväl lika tardigt att lägga in en big ass-animation som bakgrund - adblock eller inte adblock.


   
SvaraCitera

ser bara en svart bakgrund, adblock kanske hjälper mot detta? [bigsmile]


   
SvaraCitera

passaro:

där är likväl lika tardigt att lägga in en big ass-animation som bakgrund - adblock eller inte adblock.

håller me :>


   
SvaraCitera

iblqand kommer det ljud från den


   
SvaraCitera

Artie:

iblqand kommer det ljud från den

Är du säker? Aldrig hört [crazy]


   
SvaraCitera

Eftersom UM helt och hållet är en reklamfinansierad sajt så är vi tvungna att ha olika former av annonser. För tillfället satsar satsar vi stort på att förbättra sidan och därför blir också annonserna ett nödvändigt ont för att täcka upp alla kostnader.

Vi är dock måna om att annonserna alltid är av relevans för vår målgrupp, och vårt mål är givetvis att allt ska integreras så snyggt som möjligt och inte vara störande för helhetsupplevelsen. Vi har exempelvis aldrig så kallade popups eller reklam i forumet, vilket många andra sajter har. Det är dessutom väldigt sällan vi sveper in sidan i siteskinannonser (som nu med SVT).

Målsättningen är självklart att UM ska ha så lite störande reklam som möjligt, men för närvarande är vi dock helt beroende av annonsintäkter för att kunna fortsätta utveckla sajten. Vi hoppas att ni har förståelse för det. [smile]


   
SvaraCitera

Adblock fixar biffen. min tillvaro har berikats av en ny nyans av svart


   
SvaraCitera

nej vi har ingen förståelse

den laggar sidan!!!


   
SvaraCitera