Aviseringar
Rensa alla

vemsomhelst: ge mig tentor och sex


Ämnesstartare

såhärläste jag kulturmarxistens tråd. vem är villig? 

skoja.

Har nån av er färgat tygskor nångång? målat? var köpte ni färgen?
Vrf blir man så full i magen och uppblåst av alkohol? 

vrf har jag plötsligt supertolerans mot alkohol trots att jag inte äter? 

så många frågor så få svar


   
Citera

Jag hade svarta tygskor på mig under en feriepraktik som varade i 4 veckor en sommar, vi målade väggar vita och skorna blev helt vita tillslut! Synd att de är är long gone nu annars hade jag postat en bild.. 🙂

Jag blir tom i magen utav alkohol, hungrig! 

För att du är stålkvinnan kanske, inte märkt av några andra superkrafter på senaste?

 


   
SvaraCitera

10 öl


   
SvaraCitera

ska aldrig mer inte dricka sprit


   
SvaraCitera

elverpigen: såhärläste jag kulturmarxistens tråd. vem är villig?

Det finns en begränsad sanning till hur du läste det. Jag tror att vi inte är medvetna om vad vår innersta fantasier består av, vad vi verkligen vill. Vår spontana impuls när vi kommer för nära vad vi verkligen vill, är att undvika det. Jag minns att jag hade lärt känna en tjej (som jag gillade) som ville träffa mig i Göteborg för ett par år sedan nu, hon hade tagit ledigt för att träffa mig. Vad jag gjorde var att jag åkte iväg till Åre i stället, och sa inget till henne, det var skittaskigt. Hon väntade på mig men jag kom aldrig. Jag förstörde verkligen för migsjälv där. 
Precis samma roll har tentor och sex haft i mitt liv tills nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: superkrafte

slutat känna hunger, det är väl typ det

kulturmarxisten: Det finns en begränsad sanning till hur du läste det.

what. scrollade genom senastelistan ochdet där var vad somfastnade i minaögon. inte så att jag försökte djupläsa och läste fel


   
SvaraCitera

elverpigen:

slutat känna hunger, det är väl typ det

what. scrollade genom senastelistan ochdet där var vad somfastnade i minaögon. inte så att jag försökte djupläsa och läste fel

Jag vet att du inte försökte djupläsa. Jag pekade bara på allvaret i det skojiga. Galen


   
SvaraCitera